Borbra Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 når jeg prøver å komme inn på spillet sier den "Your connection to the EA master server has been lost" er det noen andre som har dette problemet? er det mulig å fikse det? svar asap, siden jeg gjerne vil spille Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skjer dette bare i kveld? Jeg har også problemer å logge innpå brukeren min på Bf2. Kansje EA har noen problemer akkurat nu Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Skjer dette bare i kveld?Jeg har også problemer å logge innpå brukeren min på Bf2. Kansje EA har noen problemer akkurat nu dette er første gang det skjer ja, og det kan være Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 tydligvis at det er fler som har problemer, har sjekket på diverse forum og det virker som om det er et globalt problem kansje EA har vedlikehold på serverene slik som de hadde på BF 2???? Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan nok stenne det, ja. battlefield.ea.com/ fungerer heller ikke Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 vel i følge denne så skulle den være oppe, men når jeg prøver å trykke på linken så vil den ikke inn på siden Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 hva enn nå problemet var så ser det ut som det er fikset nå funker helt fint for meg å komme inn nå Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 og der slutta morroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå