Whoopy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hey, har invitert ei utrolig fin jente ut på date nå på torsdag (26/11). Vi skal på 2012 sammen, men vi skal også henge sammen før det. Når jeg spurte om hva vi skulle gjøre fikk jeg "Det var du som spurte, så du får passe på at jeg ikke kjeder meg " til svar! Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Oioioi. Hvor lenge er det snakk om ? Er jo mulighet for å be henne på middag ute, hvis du har tid og penger. Bli bedre kjent, noe som er litt vansklig mens dere ser på filmen. Men må nesten vite om det er snakk om 30 min før kinoen eller 3 timer? ;p Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Det er vel fra 16-17 tia, og filmen begynner 21.00. Problemet er at jeg ikke har så mye penger for øyeblikket, så tviler på at det kan bli noe av middag, ute hvertfall Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 mekk noe enkel mat hjemme hos deg, så tar dere en tur før kinoen.. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 så tar dere en tur før kinoen.. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gå en tur, ute i fri luft! (spørs på været though...) Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Okei..så, lage mat hjemme - spise - gå tur Anything else? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du klarer vel å bruke opp mellomtiden på det? Lag maten sammen (grandiosa er ikke veien til ei jentes hjerte ), så spiser dere, så går en tur. Dette inkl tur til kinoen burde spise opp ventetiden Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Du klarer vel å bruke opp mellomtiden på det? Lag maten sammen (grandiosa er ikke veien til ei jentes hjerte ), så spiser dere, så går en tur. Dette inkl tur til kinoen burde spise opp ventetiden Nei, tenkte mer på Big One Men ja, takk for tipsa! Får se hva jeg gjør, håper det går bra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis du lager taco, kan dere begge hjelpe til (krever ikke mye skills..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå