Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

sony ericsson satio gps kostnad

Gjest Slettet+129837

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+129837

hei.

det er første gangen jeg kjøper en mobil telefon med gps. :D

Den har tre gps programmer, googlemaps, posisjion, og wisepilot.

hver gang jeg prøver å åpne wisepilot sier den at den trenger trådløst nerverk, men hvis jeg er ute kan jeg ikke bruke trådløs. :no:

googlemaps ber ikke om trådløs netverk, men jeg vet ikke hvor mye det koster så jeg ville ikke prøve den. :ermm:

er det noen som vet kostnadene hvis jeg bruker mobilen i bilen som gps, eller på fot? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som vet kostnadene hvis jeg bruker mobilen i bilen som gps, eller på fot? :hmm:

Den bruker GPRS, kommer helt an på hvilken operatør du bruker, men mener det ikke er så veldig mye. Det koster kun penger når den må laste kart/oppdatere kartet.

Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837

takk for svaret. :)

jeg har telenor djuice. hvordan kan jeg skjekke prisen til den. jeg har prøvd å lete i telenor sin hjemmeside, men fant ikke noe spesielt.

kommer jeg til å betale pr MB eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837

10kr pr dagen, det høres fantastisk ut.

deteneste jeg trenger er et kart som kan bruker med både trådløs og "i mb", eller om det finnes full kart som kjøpes eller lastes ned, som ikke trengr internet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
10kr pr dagen, det høres fantastisk ut.

deteneste jeg trenger er et kart som kan bruker med både trådløs og "i mb", eller om det finnes full kart som kjøpes eller lastes ned, som ikke trengr internet i det hele tatt.

Hei. Jeg har SE W705 (også med GPS). Du kan ikke ha kart lagret på telefonen (eller minnebrikken). Dvs. all kartbruk må skje over nettet , med de kostnader det medfører (spesiellt utenlands på roaming)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...