Berniy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Lykke til, natt jakt er en opplevelse i seg selv Og med fedre / familie med er det en fantastisk stemmning. Fantastisk opplevelse du hadde i den forrige posten din ! Har kun jaktet to ganger om kvelden, men så ikke dyr da Gleder meg til jeg får opplevd en slik nærhet som du beskrev Endret 9. november 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Hablahikmach Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=V_wZzLAb7oE 3 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 FiskeGALSKAP 2011: Du er så heldig at du kan få sende posisjonen på PM Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 noen tips til en som vil prøve isfiske for første gang? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikke bor i stein. Men eggeskall på bunnen skal visst nok være lurt, uten at jeg selv synes det er særlig effektivt. Skal da kunne se fisken. Reker og/eller gulost funker bra eller bare maggot. Og kle på deg godt, er en temmelig rolig aktivitet. Lykke til. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Pass på at isen er trygg. Er fortsatt ganske skiftende vær mange steder i landet. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) noen tips til en som vil prøve isfiske for første gang? Fikk du egentlig noen ålreite svar her ? Sjekk denne linken: http://www.fiskeklubben.no/docs/FiskeklubbIsfiske.pdf - og denne: http://elbe.no/fisk/andre_napp/isfiske/no Så får du et godt grunnlag for videre å gjøre egne erfaringer Endret 23. desember 2011 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Da er vi inne i siste dag av hjortejakta, og jeg sitter på jobb. Jaja, gleder meg allerede til høsten jeg! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da er jakttida for hjort utvida! "For å gjere auka uttak av hjort lettare, er den ordinære jakttida utvida til å gjelde frå 1. september til 23. desember." http://www.firda.no/nyhende/article5959026.ece Ikke dumt, og ut i fra det jeg finner på nettet så er det fullmåne den 31. august. Gleder meg! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har vært dødt her en stund. Hvilke type våpen er det folk her har da? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Er selv fra Nord-Norge og stortrives i naturen her. Likevell klarte jeg ikke å unngå å trå inn i Hardangervidda da jeg fraktet en bil sørover sist uke. Fikk en frekk elvørret i en kulp i overkant av 1200 moh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Drar til Hardangervidda i morgen! Fluefiske blir fint Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 dro opp denne her i dag ... 3.? kilo... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er selv fra Nord-Norge og stortrives i naturen her. Likevell klarte jeg ikke å unngå å trå inn i Hardangervidda da jeg fraktet en bil sørover sist uke. Fikk en frekk elvørret i en kulp i overkant av 1200 moh. Dæven steike. Det var litt av en kubbe. Tur over flere dager eller bare en svipptur unna veien? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Dæven steike. Det var litt av en kubbe. Tur over flere dager eller bare en svipptur unna veien? Nei, det var ca 1,5 timers gange Lenke til kommentar
Mona Lise Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er selv fra Nord-Norge og stortrives i naturen her. Likevell klarte jeg ikke å unngå å trå inn i Hardangervidda da jeg fraktet en bil sørover sist uke. Fikk en frekk elvørret i en kulp i overkant av 1200 moh. ojojo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå