Gå til innhold

[Løst]Finner ikke skjermkort på laptop

Kongolaf

Anbefalte innlegg

Har en LG e500 som har HD2600 skjermkort, men i alle programmer så står det bare at det er standard VGA kort, har prøvd og installere driver fra ATI men til ingen nytte. Så jeg får ikke riktig oppløsning og opplevelses indeksen i vista er 1 på grafikk og aero.. Noen som har en anelse om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er det du har hentet skjermkort driveren fra, LG sine hjemmesider eller AMD/Ati hjemmesine sider, eller CDen som fulgte med?

Finner ikke driveren på LGs hjemme sider, finner faktisk ikke modellen som er Lg E500 x.ape1v

Som oftest er det produsenten av laptopen som har den riktige driveren til den spesefike laptopen, men siden jeg ikke kommer inn på LG's nedlasnings sider så blir det værre.

Men fulgte Windows vista som standard med på pcen?

Lenke til kommentar

Som oftest er det produsenten av laptopen som har den riktige driveren til den spesefike laptopen, men siden jeg ikke kommer inn på LG's nedlasnings sider så blir det værre.

Men fulgte Windows vista som standard med på pcen?

Ja, det var vista som fulgte med, jeg har nettopp kjørt recovery, men det var ingen drivere der, og ingen cd med drivere fulgte med pcn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...