Kongolaf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har en LG e500 som har HD2600 skjermkort, men i alle programmer så står det bare at det er standard VGA kort, har prøvd og installere driver fra ATI men til ingen nytte. Så jeg får ikke riktig oppløsning og opplevelses indeksen i vista er 1 på grafikk og aero.. Noen som har en anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvor er det du har hentet skjermkort driveren fra, LG sine hjemmesider eller AMD/Ati hjemmesine sider, eller CDen som fulgte med? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Nå sjekka jeg med SIW, og det står standard VGA på monitor, men jeg finner skjermkortet på PCI. Og der står det at det er HD2600, og det er driveren jeg har prøvd og legge inn. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hvor er det du har hentet skjermkort driveren fra, LG sine hjemmesider eller AMD/Ati hjemmesine sider, eller CDen som fulgte med? Finner ikke driveren på LGs hjemme sider, finner faktisk ikke modellen som er Lg E500 x.ape1v Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvor er det du har hentet skjermkort driveren fra, LG sine hjemmesider eller AMD/Ati hjemmesine sider, eller CDen som fulgte med? Finner ikke driveren på LGs hjemme sider, finner faktisk ikke modellen som er Lg E500 x.ape1v Som oftest er det produsenten av laptopen som har den riktige driveren til den spesefike laptopen, men siden jeg ikke kommer inn på LG's nedlasnings sider så blir det værre. Men fulgte Windows vista som standard med på pcen? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Som oftest er det produsenten av laptopen som har den riktige driveren til den spesefike laptopen, men siden jeg ikke kommer inn på LG's nedlasnings sider så blir det værre. Men fulgte Windows vista som standard med på pcen? Ja, det var vista som fulgte med, jeg har nettopp kjørt recovery, men det var ingen drivere der, og ingen cd med drivere fulgte med pcn. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 da var det i orden, siden til Lg var nede så var derfor jeg ikke fikk lasta ned driveren. Har et problem til, det er at temparturen på cpu kommer ligger på 65 grader i idle og kommer opp på 90 grader.. Men tar dette i en annen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå