Gjest Vampi Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 HVa synes dere gutta om jenter som går rett på sak og sier hu er forelka i deg? Mange synes det er vanskelig med flørting (meg inkludert). Hva føler den andre også videre. Hvorfor kan man ikke bare si rett ut hva man føler? Hva sjer egentlig da? Hvis jenta for ekslempel sier: "jeg liker deg, liker ud meg?", "jeg er forelska i dag", "Jeg har vært forelska i deg i ett år, men tørr liksom ikke ta kontakt". Eller i forhold til sex. Hvorfor kan man ikke bare si "kunne du tenke deg å ha sex med meg?" og så bare ha sex? Hva synes dere om en jente du ikke var interessert i hadde gjort dette? Hadde det åpna øynene deres eller frastøtt dere? Hvis dere ikke ble det minste interessert: hva ville dere tenkt om hendelsen. Pinlig? Vondt? Sjarmerende? Og hva hvis jenta du var forelska i jenta og hu sa "jeg liker deg veldig godt"? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hmm Hvis jenta for ekslempel sier: "jeg liker deg, liker ud meg?", "jeg er forelska i dag", Når det kommer til det å si elsker deg eller er forelsket i deg. Så må dette komme fra ei jente som jeg har vært sammen med en stund/drevet på med (vertfall hvis hun forventer å få det samme tilbake). Så hvis ei jente som er one-night stand sier det, så tenker jeg "what? Du kjenner meg ikke engang". Hvorfor kan man ikke bare si "kunne du tenke deg å ha sex med meg?" og så bare ha sex I edru tilstand så vil nok dette føre til at jeg synes jenta er litt for desperat og hele situasjonen blir litt flau. Hvis hun bare kommer opp til meg og sier dette. Da snakker jeg om ei jente som jeg ikke har noe slags seksuelt forhold til. Men i full/ladd tilstand så kan vel dette være gledens ord for mange gutter. Og betyr bare at jenta vet hva hun vil ha der og da. Og orker ikke hele flørte/kose snakkingen. Hva synes dere om en jente du ikke var interessert i hadde gjort dette? Hadde det åpna øynene deres eller frastøtt dere? Ville helt klart ha frastøtt meg i edru tilstand. I full/ladd tilstand skal jeg ikke svare på. Hele situasjonen ville vært pinlig/flau for jenta og kanskje for gutten. Kommer ann på hvor mye han bryr seg. Og hva hvis jenta du var forelska i jenta og hu sa "jeg liker deg veldig godt"? Det er bare posetivt. Viser bare at vi har noe bra sammen. Så ei jenta som sier noe sånt settes stor pris på. Synes elsker er litt sterkt ord, så "liker deg veldig godt" faller like bra i smak. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kjære gjest. Dette forumet tillater gjesteposting, for å beskytte og anonymisere våre brukere. Du oppretter tråder for å få svar på ulike spørsmål, mange er ikke av spesiellt sensitiv art, slik som denne tråden. Den stenges, og du oppfordres til å registrere deg her på forumet, da kan du poste fortsatt anonymt, men vil få en bruker så andre kan kjenne deg igjen og forholde seg til deg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg