Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker lave gutter?


Gjest Normal jente

Anbefalte innlegg

16-17? trur du skal ta deg en tur til legen! (trur det er for lavt)

Har bare litt over 17 sjæl i BMI og det er ingenting galt med meg :) er 196 på strømpelesten, men har trent enormt mye helt siden jeg var liten kid og har en vanvittig fettforbrenning. På samme måte som at noen sliter med å gå ned i vekt sliter mange med å gå opp i vekt. Jeg ser det dog ikke som noe problem da jeg kan spise hva enn jeg vil og så mye jeg vil uten at det vil gi utslag på vekten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, finnes både jenter og gutter som er lavere enn deg :) Jeg er like høy, og har venniner som er både like høye og lavere enn meg. Gutter som er lavere finnes det riktignok ikke så mange av, men vi er ikke de verste der ute. Finnes nok av lave jenter, og en høyere jente enn meg er som sagt ikke noe problem. Så lenge jeg ikke blir liten og feit går det bra, for da vil jeg se ut som en tegneseriefigur :p

Lenke til kommentar

hva lave gutter liker? :hmm:

som spurt en del ganger før, spørs hvor lav. Men jeg synes at under 1.80 er lavt, under 1.70 er veldig lavt, under 1.60 er ekstremt lavt.

ville tro at de som er veldige lave, vil ha en som er like høy, eller bitte litt høyere, sånn at ikke jenta er enorm i forhold.

er selv 1.85 så slipper å tenke på det :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva slags type jenter liker lave gutter? Dette høres sikkert ut som et dustete spørsmål, men det er fordi jeg har hørt så mye om at lave menn og gutter har store komplekser for høyden sin. Er dette sant? Og jeg har lest at lave gutter ofte finner høye jenter for å kompansere. Så, lave gutter, har dere noen spesielle preferanser? Eller er det helt forskjellig fra person her?

 

Vil bare si at jeg er skikkelig nteressert i en lav gutt. Jeg har helt normal jentehøyde og ligger på sånn ca 23-24 BMI. Han er så vidt litt høyere enn meg, men veier vel like mye eller mindre. Synes korte gutter, eller gutter genereelt at det er turn off med jenter som veier mer enn dem?

Både jeg og ham er foresten i begynnelsen av 20-åra

 

 

Lave gutter liker best jenter som er lavere enn seg selv, fordi da virker de ikke så lave selv.

Så om du er lavere enn han er det trolig bare en fordel for deg. :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
16-17? trur du skal ta deg en tur til legen! (trur det er for lavt)

Har bare litt over 17 sjæl i BMI og det er ingenting galt med meg :) er 196 på strømpelesten, men har trent enormt mye helt siden jeg var liten kid og har en vanvittig fettforbrenning. På samme måte som at noen sliter med å gå ned i vekt sliter mange med å gå opp i vekt. Jeg ser det dog ikke som noe problem da jeg kan spise hva enn jeg vil og så mye jeg vil uten at det vil gi utslag på vekten.

 

Haha, kanskje går litt off topic... Men nei, du kan ikke spise hva du vil eller hvor mye du vil, du har ikke så mye større forbrenning enn andre, du bare spiser ikke nok. En som er lubben og mild fet spiser mer enn han forbrenner (hvile forbrenning, så det vil si. Jo mer muskler du har, jo mer forbrenner du) og du er jo undervektig, så det er ikke så mye muskler du bærer på.

 

Jeg kan også spise hva jeg vil, jeg kan legge opp kostholdet mitt opp til 6 burgere om dagen (der hver av dem er 500kcal) om jeg ikke spiser noe annet så vil jeg verken gå opp i vekt eller ned. Går jeg ned mot 5 burgere om dagen ville jeg sansyligvis gå ned i vekt etter en stund.

 

Smil og vær glad :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
16-17? trur du skal ta deg en tur til legen! (trur det er for lavt)

Har bare litt over 17 sjæl i BMI og det er ingenting galt med meg :) er 196 på strømpelesten, men har trent enormt mye helt siden jeg var liten kid og har en vanvittig fettforbrenning. På samme måte som at noen sliter med å gå ned i vekt sliter mange med å gå opp i vekt. Jeg ser det dog ikke som noe problem da jeg kan spise hva enn jeg vil og så mye jeg vil uten at det vil gi utslag på vekten.

196 og bare 69 kg? Du må jo nesten bare være skinn og bein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...