DiskusJon Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, kommer nok til å kjøpe meg bil utover nyåret, og det er vel BMW og Audi som står øverst på ønskelisten. I utgangspunktet har jeg lyst på en langkjørt 320, da jeg mener det kan gi mye for pengene. Hvor driftsikre mener dere disse bilene er? Varierer selvfølgelig sterk i forhold til hvordan bilen er ivaretatt, og kjøp skjer ikke uten NAF-test, men likevel. Hva mener folket generelt om disse bilene? Eksempel: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19768821 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror ikke 240 000 er en farlig lengde på en bmw-sekser Regn med litt tikking, men helt ufarlig. Billig det der iallefall! Mye for pengene sålenge motor er i god stand. Hør etter ulyder fra motor, har hørt et par 6ere som får noen rare lyder når de passerer 200 000 og olje og filter ikke er byttet ofte nok, og som oftest også pga dårlig olje. Men lykke til! Bmw er generelt gode biler, men tror nok de litt eldre er mer driftsikker. Hørt mye om nyere bmw, ala E39 der ting ryker i hytt og pine. Vel og merke var dette dieselen da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Som effective sier vil en god vedlikeholdt bmw 6er gå langt. 240.000 er barnemat. Hvordan det er med slitedeler og slikt er jo anderledes, men dette vil jo bli avduket på eventuel naf-test. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Takker for gode svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå