NM91 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei! Jeg har en harddisk på 500GB i pc'n min. Den delte jeg opp i to partisjoner for en stund tilbake, men nå vil jeg bare ha en partisjon igjen. Når jeg er inne i diskbehandlingen i windows har jeg slettet den ene partisjonen og har 166GB ledig plass. Men når jeg høyreklikker på (C:) så er det umulig å trykke på utvid volum. Hva kommer det av og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan du vise et bilde fra Diskbehandling? PS: flyttet denne til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Kan du vise et bilde fra Diskbehandling? PS: flyttet denne til Lagringsmedier. Her er en skjermdump Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Akkurat. Problemet er at du har en Utvidet partisjon der, den må fjernes først. Høyreklikk på den grønne og 'Slett volum'. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Se der ja Nå virket det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå