LiaN-S Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei Jeg kan ikke så mye om vannkjøling men skal kjøpe meg vannkjølling til en Intel E8400 3.0GHz. Tenkte på en ekstern enhet. Kan noen hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei Først, har du lest alle emnene her under "viktige emner", anbefales!! Ikke?? gjør det først. Det gjorde jeg når jeg skulle prøve meg på vannkjøling, veldig mye bra og nyttig info. Jeg startet også ekstern med denne, men angret etter hvert at jeg ikke bygde intern med en gang. Men hvis eksternt passer for deg fant jeg denne : "THERMALTAKE" http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...9;c:100334;r:pg Og eller disse to : "aqua-computer" http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...stern&a=vis Disse to følger det ikke med cpu vannblokk, hvis du har "Intel E8400 3.0GHz" regner jeg med du har socket LGA775. Da kan jeg anbefale denne blokken Jeg vil samtidig anbefale deg å bytte slangenippel Og slange Det er veldig stor prisforskjell mellom disse to merkene, men man får jo som regel det man betaler for Hvis du ikke har lest dette emne enda, mange utenlandske butikker med masse utstyr. Lykke til med letingen. rw. Lenke til kommentar
randknu Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Anbefaler du den CPU blokka når den ikke passer til socket 775? pluss at en annen her på forumet klager på innhul vannblokk på denne? Innhul cpu-kjøler Apogee XT skal passe, eller mist folgefonna, eller AC cuplex pro. mange å velge i. Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 randknu: "Anbefaler du den CPU blokka når den ikke passer til socket 775? pluss at en annen her på forumet klager på innhul vannblokk på denne?" Ja den kan jeg anbefale har den selv til socket 775, min er ikke innhul og kjøler bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå