Shorty94 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, broren min har nettop hat bursdag og han skal kjøpe seg Lego Indiana Jones 2 til xbox 360 fra absoluttspill.no jeg lurer på hvor mye det koster for frakten på spillet. Er det noen med bruker der som kan hjelpe meg? Lego Indiana Jones 2 Mvh Shorty 94 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, i "handlekurven" så står det pr default: Frakt fra 39,-69,- tillegg ved oppkrav Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, broren min har nettop hat bursdag og han skal kjøpe seg Lego Indiana Jones 2 til xbox 360 fra absoluttspill.no jeg lurer på hvor mye det koster for frakten på spillet. Er det noen med bruker der som kan hjelpe meg?Lego Indiana Jones 2 Mvh Shorty 94 Kjøp heller fra lefdal, så sparer du frakten; http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...nture-continues Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Pappa bestilte det for han igår det kom på 488kr frakt inkl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå