Sono Juventino Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann, folkens! Planlegger å gjøre om hovedsidene på Juvenorge.com. I den forbindelse ønsker jeg tilbakemeldinger på flere forskjellige punkter: Se dagens Juvenorge.com 1. Forsiden: - Hva slags informasjon vil du som fotballsupporter se straks du åpner siden? Jeg tenker på informasjon som nyheter, neste kamp, tabeller, hva som diskuteres i forumene og andre ting. Hva er viktig for deg som supporter å få vite om din klubb straks? Hva er mindre viktig å få vite? 2. Undersider: - Hva ønsker du å vite om klubben i ditt hjerte straks du klikker deg innover på en supporterside? Er historie, spillerbiografier og lignende viktig for deg? Eller er det andre ting du også er ute etter? Bruker du i det hele tatt ditt lags supportersides undersider? Hvis svaret er nei, hvorfor? Hva skal til for at klikker deg innover? 3. Gode supportersider: - Hvilke supportersider mener du gir deg alt du vil vite om din favorittklubb på en best mulig måte? Er det deler av supportersidene du mener er spesielt gode? Er f. eks Fcbarcelona.no veldig flinke til å skape ekstra spenning med sine førkampsanalyser? 4. Andre ting? Punktene ovenfor er ment å gi deg en pekepinn på hva jeg ønsker tilbakemeldinger på. Finnes det andre ting som er viktig for deg som fotballsupporter? Du trenger ikke nødvendigvis kommentere hvert enkelt punkt. Alle tilbakemeldinger er ønskelige for at jeg skal kunne gi Juventusfansen en best mulig supporterside. Kjør på med tilbakemeldinger, korte som lange! Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 En ting jeg syntes er veldig viktig, er at med en gang jeg kommer inn på siden. Så kan jeg se tabell, når neste kamp er, og mot hvem, og hvilken kanal den går på, hvis den går på noen kanal da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå