Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Artig og se at folk ikke tror intligente folk kan gjøre dette :!: siden han under tok den "litt" feil: så kan vi ta med skolelys, sportsfolk ...generelt oppegående mennesker;) Endret 25. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Artig å se at du tror knusing av peppekakebyer er ekvivalent med å ha tatt en IQ-test. Og, at du samtidig kan lese resultatene av testen også, det er jammen ikke dårlig. Kanskje han synes det var gøy. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg syns absolutt ikke saken var morsomt, men jeg syns det er tragisk at mange tror man er automatisk "tilbakestående" hvis man gjør noe. Men for all del, artig vridning av det jeg sa, det skal du få Kan ta med sportsfolk og alt som går under "normale oppegående mennsker" også, i innlegget mitt over. Tror du forsto poenget mitt;) Syns det er trist for barna som hadde vært med på og bygge det opp. Men det var ikke poenget mitt. Poenget mitt er at hvem som helst under de rette omstendighetene kan gjøre noe så lavmål som det der. Endret 26. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jepp, jeg forsto godt hva du mente, og jeg synes heller ikke det er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå