Gå til innhold

[Løst]Cooler Master V8 Passer?


martey1

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om Cooler Master V8, som jeg tenkte jeg skulle kjøpe fra http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36231%3br:pg passer til ASUS P7P55D, P55, Socket-1156. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=487821. Var litt usikker fordi på komplett så står det at den passer til hovedkortet, men på amentio.no så står det at det bare passer til socket-1366, så hva er det som har skjedd? oppgradering eller noen forandringer? Kan noe med litt peiling finne det ut? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cooler Master V8 passer IKKE til 1156 socket.

 

Jeg har tatt det opp med Komplett og de sa de skulle legge inn bestilling fra CoolerMaster på 1156 V8 brackets. Begynner og bli en stund siden men har ikke sett de kjøpe inn noen enda.

 

Du kan fortsatt kjøpe den men da må du huske og kjøpe 1156 bracketen også, om det finnes i noen nettbutikker :p

Lenke til kommentar
Cooler Master V8 passer IKKE til 1156 socket.

 

Jeg har tatt det opp med Komplett og de sa de skulle legge inn bestilling fra CoolerMaster på 1156 V8 brackets. Begynner og bli en stund siden men har ikke sett de kjøpe inn noen enda.

 

Du kan fortsatt kjøpe den men da må du huske og kjøpe 1156 bracketen også, om det finnes i noen nettbutikker :p

 

Okei takk skal du ha :) Hadde fått litt problemer der vis jeg bare hadde kjøpt den med en gang :D

Lenke til kommentar

Nei egentlig ikke, har ikke sett rundt enda siden ejg bare har ventet på at Komplett skulle få inn bracketen :/

 

Kopi av mailen:

 

 

3. November 2009

 

Hei.

 

Beklager men her har vi en skrivefeil på produktet.

Denne viften vil kreve en ekstra brakkett for 1156 socket.

Vi har ikke denne brakketten som vare enda men vi skal bestille det opp.

 

Det vil da dukke opp under tilbehør til produktet.

 

Mvh

Ivar

Komplett.no Kundesenter

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Nei egentlig ikke, har ikke sett rundt enda siden ejg bare har ventet på at Komplett skulle få inn bracketen :/

 

Kopi av mailen:

 

 

3. November 2009

 

Hei.

 

Beklager men her har vi en skrivefeil på produktet.

Denne viften vil kreve en ekstra brakkett for 1156 socket.

Vi har ikke denne brakketten som vare enda men vi skal bestille det opp.

 

Det vil da dukke opp under tilbehør til produktet.

 

Mvh

Ivar

Komplett.no Kundesenter

 

Gah. Håper at de kan få den inn snart, fordi V8 er en av de best kjølerne på markede xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...