2ball_ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) BERGEN/OSLO (VG Nett): Flere hundre pepperkakehus - laget av barn fra hele Bergen - ble smadret av vandaler natt til søndag. Pepperkakebyen i Bergen har vært en populær tradisjon med røtter helt tilbake til 1991, og i år har barn fra hele bergensområdet levert inn flere hundre pepperkakehus til utstillingen. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584740 Hva mener du? Endret 22. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1175303&hl= Ta det her. Tenk på at det skjer ting i den byen som er hundre ganger værre, hver eneste dag. Hvis folk skal forlange offentlig henging og lynsjing pga av noen pepperkakehus, men lukker øynene for hverdagsproblemer som prostitusjon, folk som banker filla av hverandre, pedofile som forgriper seg på småbarn, dop-overdoser, da burde folk virkelig gå inn i seg selv og engasjere seg like mye for det også. Endret 22. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sånt skjer. Barna må lære seg hvordan verden fungerer, og at alt de noensinne gjør kommer til å bli smadret til biter av en spesiell type mennesker. Dette er mennesker uten noen form for samvittighet eller grenser. Fremtidige mordere, voldtektsmenn, og rett og slett onde mennesker. Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er jeg den eneste som ser for seg en gigantisk pepperkake Godzilla? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er jeg den eneste som ser for seg en gigantisk pepperkake Godzilla? HAHA! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hör på mina ord: det är vandaler i farten. uschiamej, ett sådant sätt - att vandalisera det som barn lagt möda på. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Er jeg den eneste som ser for seg en gigantisk pepperkake Godzilla? Skyldig? Endret 24. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skjønner denne fjotten i hans meninger om at dette er et hærverk av en utrolig barnslig karakter - men hvorfor i helvete karakteriserer han gjerningsmennene automatisk som "tapere, som ikke er flinke verken i skole, idrett eller sosialt"? Det utsagnet blir rett og slett helt idiotisk. Maken til fordømming. At de som står bak er noen typer for seg selv, er greit nok, kanskje er de noen ADHD-ere også - men det er da vel for faen ikke dermed tatt for gitt, på det grunnlaget, at de ikke mestrer noen ting. Faen for en jævla dum politimann! "Dette må være gutter. Jenter kan ikke gjøre sånt." Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Når det er sagt... jeg tror jeg forstår hva uttøverne i dette tilfellet har tenkt; de vil gi verden en lekse. "Lær dere nå, barn, at fremtiden ikke vil bli som en pepperkakeby dere sitter å mekker i barnehagen for å etterpå stille ut og få beundrelse for - lykken kan raskt knuses og karrieren deres kan falle i grus før du rekker å putte en pepperkake i kjeften!" Nesten litt smart, faktisk, dog litt synd alle normer skal gjøre slike lekser til noe obskønt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er vel mer sannsynlig at han bare var full. Noen får seg skjønnsykdommer mens andre knuser pepperkaker og får halve Bergen til å rope etter henrettelse. De som ikke roper etter henrettelse er selvfølgelig ikke ekte Bergensere men bare østlendinger på NHH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå