rogerengh Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Jeg sitter med planer om å kjøpe meg en ny bærbar PC. Ser for meg at 11,6" ville vært perfekt, de det ville gjort det lettvint å ta den med seg rundt omkring. Men kan også vurdere andre skjermstørrelser i næreten av dette. God batterikapasitet er også ett must. Den skal hovedsakelig brukes til å surfe på nettet, og brukes til office applikasjoner. Kommer også til å bruke den til å kjøre forskjellige prosesssimuleringsprogrammer. Håper også å kunne bruke den til å se HD materiale på TV. Har prøvd ett par små netbooker som f.eks ASUS EEE og MSI Wind. Syns disse PCene er alt for treige, spesielt når det er en 4-5 programmer som kjører samtidig. Pris er ikke så veldig viktig, bare det er en god PC. Vurderer for øyeblikket to muligheter: Acer Ferrari One Acer 1810 TZ Noen som har noen erfaringer med disse, eller noen andre anbefalinger?? Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Macbook mini er veldig liten og fin. Kanskje litt dyr? Lenke til kommentar
Oppgave Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 her er noen bra bærbare http://www.eliteshop.no/?menu=produkter&slider=pc Lenke til kommentar
rogerengh Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Macbook mini er veldig liten og fin. Kanskje litt dyr? Macbook mini?? De har vel ingen mindre enn 13" Macbook enda vel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå