horgen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg har et sapphire 9500 atlantis pro. jeg har hørt at dette kortet kan overklokkes en del???? jeg vet ikke. kan det det.. jeg har lyst til å klokke det men jeg aner ikke hvodan jeg skal gjøre det..hastigheten på gpu er 270 mhz hvor hyt kan jeg maksimalt få den ( ha lest at man kan få den til 700 mhz) jeg trenger en hjelp til å klokke det. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Last ned "powerstrip" (et programm du kjører i windows) her kan du stille hastigheten på ram og gpu, kjør 3dmark03 for og sjekke stabilitet (gå litt og litt oppover). her kan det lastes ned: http://www.downseek.com/download/21155.asp Her er en måte og gjøre det på i hvertfall! :wink: Lenke til kommentar
horgen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 PowerStrip 3.15 provides advanced, multi-monitor, programmable hardware support to a wide range of graphics cards - from the venerable Matrox Millennium I to the latest Radeon 8500DV and GeForce4 Ti4600. jeg har 9500....vil det da funke??? finnes det kanskje andre programmer...............flashe bios.....er det noe og gjøre Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ja det funker, "Trust me!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå