dansve100 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg lurer på om det er noe bra og nyttig og lære som man kan bruke på fritiden. Feks hvis man skal kjøpe hus så bruker man noe matte med geometri, er det noen som bruker algebra eller brøk. Noe mer en å telle penger og gange summen med antall det man kjøper i butikken. Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 eh...som en hobby sa du? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) eh...som en hobby sa du? ja eller noe nyttig Endret 23. november 2009 av joker100 Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Lol. Klarer du ikke finne deg en hobby? Hvis ikke, hadde jeg gjort så mye skole som bare pokkern! Kommer veldig godt med hele skolegangen, og du vil tjene på det i det lange løp. Tro meg. Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Lol. Klarer du ikke finne deg en hobby? Hvis ikke, hadde jeg gjort så mye skole som bare pokkern! Kommer veldig godt med hele skolegangen, og du vil tjene på det i det lange løp. Tro meg. går det ann å ta noe nett kurs i matte da el? Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du går jo på skolen. Jobb, jobb, og jobb til du ikke orker mer. Matta må du bare lære deg, og du kan jo bruke matteboka. Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tenker og tenker, men kommert helt ærlig ikke på noe avansert matte som er nyttig for hverdagslige ting. Om du vil ha matte som en hobby er det nok bare å regne ut avansert teoretisk matte som er noe. Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg tenker og tenker, men kommert helt ærlig ikke på noe avansert matte som er nyttig for hverdagslige ting. Om du vil ha matte som en hobby er det nok bare å regne ut avansert teoretisk matte som er noe. lære seg avansert økonomi kanskje? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Avansert økonomi er avansert matte? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Begynne med 3D programmering. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Praktisk bruk av matte i hverdagen. Sjekke stats på items opp mot hverandre og selv regne ut dps eller tilsvarende i spill. Regne ut hvor lang tid det tar å fylle en harddisk med den internetthastigheten man har. Sjekke kostnad kontra styrke på enheter i webspill og finne de som gir mest kraft for ressursene. Regne ut ting som er funfacts på fest. Feks hvor mange personbiler trenger man for å ta med seg alle nordmenn til sverige på handletur (og hvor mange biler har vi til rådighet?) tingen med matte er at jo mer man kan jo enklere ser man situasjoner der man kan finne løsninger med matte. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Avansert økonomi er avansert matte? Hvor gammel er du? Spørs hva man legger i ordet avansert matte da Økonomi er vel i 2mx/3mx klassa tror jeg.. Det er jo forsåvidt ikke avansert matte Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Begynne med 3D programmering. eksperimenterer litt med programmering. Der utfører man jo regneoperasjoner endel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå