Gjest Guest_amalie_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bare av nysjerrighet, hvet det er veldig inviduelt, men hvordan sånn ca? liten? stor? Bare nysjerrig. Fordi av gutter får jeg ofte høre positive ting, men venninene mine sier jeg har for liten rumpe:P Gutter sier jo utrolig mye bare for å få seg noe, så bare lurer hva dere syntes? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Stor rompe er greia, men det avhenger jo helt av med resten av kroppen også . Endret 22. november 2009 av deathshot Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kommer ann på hvor gammel du er, hvordan du ser ut osv. Smaken er som baken (passende valg av uttrykk Uansett, ikke for bred, men bredere enn en gutterompe med god margin. Det fineste er hvis den stikker ut en del, uten å henge. Med andre ord en veltrent bak. Kommer selvsagt ann på, og mange jenter som har fine rumper, selv om de er litt anonyme... Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vankslig å forklare men det må være litt å ta tak i. Så rund og fast blir vel det nærmeste jeg kommer et beskrivende svar. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Min mening er at rompa til ei jente burde være fast i sånn passe størrelse Men smak og behag, jeg ser på helheten av formen til ei jente. Skal ikke legge skjul på at rompe er en av de best fysiske sidene ved ei jente Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 må jo nesten se rompa di på et bilde hhmhm Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke for stor -> Store romper er bare sykt stygt. Ikke for liten -> Er ikke like stygt som store romper. Men fortsatt. Skal være noe der hvis du skjønner Ikke slapp -> Fint om den er veltrent Medium og bra trent. Sammen med fine lår så er det bankers. ( ) ) ( ( ) | | Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg