unasino Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann.. jeg har nettopp byttet ut de orginalene høytalerne i en Toyota Aygo med Focal høytalere og vurdere og skaffe meg en sub... Er det noen her som har noen forslag til en billig ok sub til en ganske liten bil? Har ganske begrenset i plass i bilen da jeg har et veldig lite bagasjerom.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann.. jeg har nettopp byttet ut de orginalene høytalerne i en Toyota Aygo med Focal høytalere og vurdere og skaffe meg en sub... Er det noen her som har noen forslag til en billig ok sub til en ganske liten bil?Har ganske begrenset i plass i bilen da jeg har et veldig lite bagasjerom.. Seas lotus 10" eller 12" Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Cossiemk1, ut av nysgjerrighet, du er vel ikke "Tommy" som jobbet med dynabel eller noe som vant nm eller no med seas og alpine utstyr? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Cossiemk1, ut av nysgjerrighet, du er vel ikke "Tommy" som jobbet med dynabel eller noe som vant nm eller no med seas og alpine utstyr? Nei, det er nok ikke meg Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med Hertz ES 200? 8" subwoofer til ca tusenlappen som spiller temmelig bra i forhold til størrelsen og som er lettdreven. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du forsterker til høyttalerne framme? Om ikke så er FOCAL Solution 25A1 en grei løsning, liten sub med forsterker også til høyttalerne framme. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skal du kjøpe sub med kasse, eller planer om å bygge dette selv? vil annbefale å bygge kasse selv, da du kan utforme den akkurat slik du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå