n4w Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Ettersom at DVD-romen min er ødelagt, så aktiverte jeg CD-keyen på steam og lastet det ned på den måten. La merke til at MW2 Singel Player og Multiplayer lastet ned samtidig og delte nedlastnings hastigheten. Så satte MW multiplay på pause mens singelplayer delen lastet ned. Når det var ferdig så lot jeg den laste ned Multiplayer delen. Når jeg så skulle starte opp spillet, så kommer loading boksen, men spillet starter ikke. Den kommer ikke inn til main menu engang, den bare forsvinner. Så avinnstalerte spillet og lastet det ned en gang til. Hjalp ikke. Så fikk jeg en venn til å låne meg DVD-romet hans, men denne gangen kommer jeg inn på main menu delen for Multiplayer. Men når jeg trykker start, så forsvinner alt igjen. Ingen feil melding. Prøvde så å starte det nok en gang, og da spør den om jeg vil kjøre i "safe mode" Hjalp ingenting. Kan endre på video/lyd o.s.v. Men får ikke spilt. Ideer? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har selv fått spørsmål om safe mode, lurer på hvordan det funker, prøvd? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Setter ned alle dine grafiske innstillinger o.l. Vet ikke hva annet den gjør. Edit: Prøvde å følge denne men det fungerte heller ikke. Endret 22. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Kjører på dette systemet: Intel Core Duo E6850 @ 3.00 GHz 4GB RAM Nvidia Geforce Gt 8800. Noen som vet om dette er for lite? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du skulle vel klare å kjøre det med det systemet.. Har du prøvd å sette ned oppløsning osv, og prøve igjen? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Du skulle vel klare å kjøre det med det systemet.. Har du prøvd å sette ned oppløsning osv, og prøve igjen? Jepp, prøvde å kjøre alt på lavest. Ingen effekt. Edit: En venn av meg kjører også på 3ghz duo. Så det er ikke feilen. Endret 22. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 En venn av meg hadde tilnærmet samme problemet, og re-installerte DirectX, og så funket det. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Da prøver jeg det, takk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Nei, fungerte heller ikke. Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Long-shot, installer nyeste skjermkort driver. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Been there, done that. Har spurt om hjelp fra Activition og Steam. Men ingen svar. Det som irriterer meg mest: jeg har brukt 400 kroner på ingenting... Får vel heller torrente singleplayer... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror ikke DX skal være noe problem, du kan ikke starte spillet uten det, steam oppdaget at jeg ikke hadde det når jeg skulle starte spillet etter en reinstall av windows. nforce, nvidia drivere oppdatert? (regner med at du har nvidia ellers no help to get) Lurer om det har noe med å gjøre at DVDrommen din er ødelagt? koblet på? Oo skeptisk på dette men muligheten er der. PlanB til slutt, reinstall av windows tar bare 1time +/- Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Har vurdert å ta reinstall på windows. Men jeg må først ta backup på mye greier først. Så jeg skal torrente singleplayer, kjøre gjennom den ig hvis jeg liker spillet så kommer jeg til å ta reinstall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå