Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da vant jeg 11-2 over Saiyman.

EDIT: Detta har vært tidenes cup for min del hittil. Full pott i gruppespillet og +26 mål :p Tviler på at det blir like komfortabelt å møte deg Steen :p

Du har imponert så langt. Blir to spennende kamper. Både med tanke på dine prestasjoner så langt og ikke minst med våre tidligere kamper friskt i minne. Vi har hatt noen thrillere av noen kamper :p

Bare å gi lyd ifra seg når du kan spille :)

Lenke til kommentar

Det var to thrillere av noen kamper. Irritert over å ha tapt begge da det var sykt jevnt. I den første kampen du vant 4-3 hadde jeg en giga sjanse med Henry som jeg burde satt helt på tampen av kampen. I den andre kampen du vant 5-4 dreit jeg meg jo ut med keeper og ga deg et mål. Hadde jeg ikke gjort de to tabbene hadde vi spilt en tredje kamp nå :p

Men dog var det to morsomme og spennende kamper :)

Lenke til kommentar

Da var kampene mot Sindre ferdigspilt. Jeg vant første kamp 4-3 og andre kamp 5-4. Smått utrolig at jeg vant den første kampen. Sindre styrte kampen fra start til slutt. Følte jeg hang bedre med i andre kamp. Begge hadde sjanser til å avgjøre kampen. Uflaks for deg Sindre at du bokstavelig talt ga bort to mål. Synes du spilte to meget gode kamper. Er bare marginer som gjør at du ikke er i en semifinale. Takk for to utrolig nervepirrende kamper :)

Lenke til kommentar
Tror at jeg skapte mer, men var dårligere til å sette sjansene enn det du var. Du satt nesten alt du fikk. Tror du vant først og fremst fordi du er litt bedre i forsvar. Den enest måte jeg klarer å forsvare meg på er å ligge høyt og holde ballen i laget mitt.

Forsvarsspillet mitt var horribelt i dag. Først og fremst derfor det ble så mange mål til begge lag. Heldigvis for meg klarte jeg å sette forsvaret mitt skikkelig i den siste omgangen vi spilte. Da scoret du på ditt første angrep, men etter det ble det ikke skapt en eneste 100% sjanse mot meg resten av kampen. Jeg skapte utrolig lite mot deg i første kamp, men tok heldigvis vare på de få sjansene jeg skapte. Jeg var heldig som aldri ga deg en luke på mer enn ett mål. Da kunne det plutselig ha sett stygt ut.

Tror mye av grunnen til at det til slutt vippet i mitt favør skyldes at jeg klarte å holde ballen i laget den siste omgangen. Jeg ga veldig lett ifra meg ballen tidligere, noe som førte til et massivt press mot mitt mål. I tillegg skal det nevnes at jeg fikk det første målet i andre kamp. Det er utrolig frustrerende å måtte jage mål i slike kamper.

Det er flere spillere jeg ikke liker å møte her inne på forumet. Ikke nødvendigvis fordi jeg er noe dårligere, men fordi kampene blir så utrolig intensive. Kampene mot deg er et slikt oppgjør. Jeg satt faktisk og skalv fra og med jeg satte opp laget i første kamp, og frem til jeg hadde postet resultatene etter ferdigspilt andre kamp :p Det kan ikke være sunt å ha slike nerver :p

Må også si det at det finnes flere spillere her inne som har utviklet seg utrolig mye siden den første cupen ble spilt. Du sindre er en av dem som har hevet spillet mest. Ellers har vi Kriss som det ble holdt lekestue med i de første cupene. Husker at jeg selv vant tosifret mot ham i begynnelsen. Nå er han å regne som en sikker deltakere i hver semifinale, og har faktisk gått hen og vunnet en cup :!: Er utrolig gøy at nivået blir høyere, og at vi får så mange uforutsigbare kamper :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Tror at Kriss kan bli den beste spilleren på forumet hvis han fortsetter fremgangen. Han er vel nå allerede blant de 5 beste, kanskje top 3.

Det er ikke bare du som har nerver, kjente at hjertet dunket litt ekstra når stillinga var uavgjort eller du ledet med ett mål :p

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...