Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er veldig vanskelig å få spilt mot deg fredes så lenge du bare titter innom forumet et par minutter før du går ut igjen. Skal litt til for å treffe på deg. Du må enten oppsøke folk i tråden for å få spilt eller si ifra i tråden når du kan spille, slik at kampene kan bli arrangert på et bestemt tidspunkt.

Jeg har vært her helt siden jeg sa jeg kunne spille, har dog ikke fått noen respons fra dere.

Kan fremdeles spille.

Spille, Looke?

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Jeg har vært her helt siden jeg sa jeg kunne spille, har dog ikke fått noen respons fra dere.

Jeg har også vært online i flere timer tidligere i kveld. Merkelig at det i profilen din sto du var offline hver gang jeg sjekket. Men det er ikke noe å gjøre med det. Jeg har tid i morgen frem til 1630. På tirsdag kan jeg fra og med 1600 og utover. Kan sikkert en eller annen gang utpå kvelden på mandag også hvis det skulle passe deg bedre.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Tapte 0-5 mot nextlivee i første kamp, som ble spilt med "team play". Dette gjorde at spillet gikk ekstremt seigt. Alt skjedde med delay. Helt jævlig å spille. Hvorfor i helvete arrangerte du kampen sånn?

Andre kamp vant jeg 1-0. Spilt på normal måte, med normal respons. Første, og forhåpentligvis siste gang jeg spiller team mode.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Gruppe A er litt spennende, Steen har bare 3 poeng etter 4 kamper og kan ryke ut :wow:

Fontastic er videre i gruppe B hvis han vinner 2 av sine 3 siste kamper, og ikke slipper inn for mange mål hvis han skulle tape den ene. Ellers så er Autzen89 gruppetoer :)

Ser ut som det er omtrent de samme som går videre i denne runden også, men overrasker meg at Aunmar, Dexter og Steen har sanket så få poeng :p

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på hvordan det står til et døgn før fristen går ut:

Gruppe A:

Nextlivee er gruppevinner. Steen_Jadd er gruppetoer. Det vil si at de resterende kampene mellom nextlivee og looke er uten betydning.

Gruppe B:

Sindre er gruppevinner. Autzen er for øyeblikket innhaver av andreplassen. Fontastic trenger seks poeng på sine tre resterende kamper, og vil da være sikret avasenment på innbyrdes oppgjør. Om kampene ikke blir spilt vil jeg stå ovenfor et dillemma, ettersom jeg må sende videre enten fontastic eller autzen. I utgangspunktet ville det mest retferdige være å se på innbyrdes oppgjør om kampene ikke blir spilt. Da ville fontastic gått videre. Men jeg synes det vil være urettferdig ovenfor autzen som har fått spilt alle kampene sine som den eneste i gruppa. Jeg håper virkelig du får spilt kampene dine i morgen fontastic, for ellers blir det en vanskelig avgjørelse å ta. Jeg vet ikke hvor aktiv du har vært for å få spilt kampene dine, men du har vertfall ikke postet en eneste post i denne tråden siden den 08/12.

Gruppe C:

Tc er gruppevinner. Andreplassen står mellom lilleru og jobe som ennå ikke har spilt sine kamper. Om kampen ikke blir spilt vil jeg sende videre lilleru ettersom han har mer poeng enn jobe. Ingen har vist interesse for å spille kampene sine, så jeg går ut fra tabellen om kampen ikke blir spilt.

Gruppe D:

Kriss er gruppevinner. Aunron innehar for øyeblikket andreplassen og vil gå videre om ikke Pgnabbi møter opp for å spille sine to siste kamper ettersom pgnabbi har vært lite aktiv.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...