tc47 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror vi lar steen fikse gruppene før vi bare spiller kampene mot deg fredes. Da var kampene mellom meg og lilleru spilt. lilleru 1 -1 trust47 (jeg bommet på sykt mange sjanser her!) trust47 2-0 lilleru (mye mer jevnt faktisk, snø på banen ødela faktisk en del) Takk for kampene. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bekrefter resultatene tc skriver ! Første kampen var en merkelig affære for meg, jeg synes du hadde utrolig mye tur i veldig mange situasjoner, og ballen spratt mye din vei. Men du var best, og jeg var litt heldig som fikk med meg uavgjort. Selv om jeg brant et par kjempesjanser i løpet av kampen jeg også. Andre kampen er utrolig jevn synes, jeg satt egentlig med følelsen av at jeg var hakket bedre. Iallefall de første 60 minuttene. Men alt i alt helt greit at du vinner. Takk for kampene! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Du må nok spille kampene dine mot dem i gruppe A fredes. Jeg lo så godt når du spurte om du kunne skifte gruppe at jeg trodde du bare tullet Så jeg spilte med på spøken jeg da jeg spurte hvilken gruppe du kunne tenke deg Har liksom aldri opplevd at noen har skiftet gruppe verken i virkeligheten eller i FIFA. Ser f.eks. ikke for meg at Nord-Korea får skifte VM gruppe fordi de kom i en vanskelig gruppe Som sagt kan ikke jeg spille med det første. Kan være jeg får noe tid på søndag. Har som sagt utsatt den opprinnelige fristen fordi folk har mye og gjøre i disse tider, meg inkludert. Hvis du ikke får spilt kampene dine mot de andre i gruppa, og du har vært veldig frempå for å få spilt kampene dine, så vil det tas med i betraktning når jeg må sende noen videre Endret 9. desember 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
fredes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Joda, jeg skjønte at du antakeligvis kødda da du sa at man kunne bytte som man ville, men her er det altså null aktivitet i gruppa. Vi to er de eneste som lager lyd, og du kan ikke spille før søndag. Jeg må igang med eksamenslesing igjen nå, etter 3 dager fri. Når jeg er ferdig med eksamen på mandag og onsdag kan jeg spille igjen. Inntil da vil jeg bare sjekke innom sporadisk. Si ifra om noen kan spille i kveld! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Joda, jeg skjønte at du antakeligvis kødda da du sa at man kunne bytte som man ville, men her er det altså null aktivitet i gruppa. Vi to er de eneste som lager lyd, og du kan ikke spille før søndag. Jeg må igang med eksamenslesing igjen nå, etter 3 dager fri. Når jeg er ferdig med eksamen på mandag og onsdag kan jeg spille igjen. Inntil da vil jeg bare sjekke innom sporadisk. Si ifra om noen kan spille i kveld! Jeg har forståelse for at du må lese til eksamen, må gjøre det samme selv. Jeg tviler på at cupen blir ferdigspilt i juleferien uansett ettersom folk reiser bort. Det må bare tas hensyn til. Det samme vil det bli gjort i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som kan spille ? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) jeg kommer med en lyyyyyyyyd fra gruppe A har veldig mye å gjøre fortiden, men legg til w3eser(at)hotmail.com på MSN så kan vi ta det iløpet av helgen Endret 11. desember 2009 av w3eser Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Si i fra de som er klar til å spille. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kan ikke spille før etter klokken tolv. Skal ut på besøk nå og er ikke tilbake før om noent iemr Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er på om du vil spille. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Pgnabbi, er du i det hele tatt inne og kikker? Kriss, spille i kveld? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan litt seinere, har en del kompiser på besøk her nå, venter til de har gått. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg er tilgjengelig en liten stund utover kvelden om noen i gruppe A kan spille Endret 12. desember 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Har sendt deg PM looke, og ser du har vært inne i tråden en stund nå. Hvis du ikke tar kontakt så gidder jeg ikke å vente mye lengre. Er fint om du bekrefter om du kan spille eller ikke. Lenke til kommentar
CallMeGod Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Aunmar, kriss. Spille idag ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du er avlogget 25 minutter etter at du spør. Har du muligheten? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har spilt mot pgnabbi nå Kriss 7 - 1 pgnabbi Kriss 5 - 3 pgnabbi Takk for kampene Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg sitter nå her om dere vil spille. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kan spille i kveld frem til 2100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå