Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Tror vi lar steen fikse gruppene før vi bare spiller kampene mot deg fredes.

Da var kampene mellom meg og lilleru spilt.

lilleru 1 -1 trust47 (jeg bommet på sykt mange sjanser her!)

trust47 2-0 lilleru (mye mer jevnt faktisk, snø på banen ødela faktisk en del)

Takk for kampene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bekrefter resultatene tc skriver !

Første kampen var en merkelig affære for meg, jeg synes du hadde utrolig mye tur i veldig mange situasjoner, og ballen spratt mye din vei. Men du var best, og jeg var litt heldig som fikk med meg uavgjort. Selv om jeg brant et par kjempesjanser i løpet av kampen jeg også.

Andre kampen er utrolig jevn synes, jeg satt egentlig med følelsen av at jeg var hakket bedre. Iallefall de første 60 minuttene. Men alt i alt helt greit at du vinner. Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Du må nok spille kampene dine mot dem i gruppe A fredes. Jeg lo så godt når du spurte om du kunne skifte gruppe at jeg trodde du bare tullet :p Så jeg spilte med på spøken jeg da jeg spurte hvilken gruppe du kunne tenke deg :) Har liksom aldri opplevd at noen har skiftet gruppe verken i virkeligheten eller i FIFA. Ser f.eks. ikke for meg at Nord-Korea får skifte VM gruppe fordi de kom i en vanskelig gruppe :p

Som sagt kan ikke jeg spille med det første. Kan være jeg får noe tid på søndag. Har som sagt utsatt den opprinnelige fristen fordi folk har mye og gjøre i disse tider, meg inkludert. Hvis du ikke får spilt kampene dine mot de andre i gruppa, og du har vært veldig frempå for å få spilt kampene dine, så vil det tas med i betraktning når jeg må sende noen videre

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønte at du antakeligvis kødda da du sa at man kunne bytte som man ville, men her er det altså null aktivitet i gruppa. Vi to er de eneste som lager lyd, og du kan ikke spille før søndag. Jeg må igang med eksamenslesing igjen nå, etter 3 dager fri. Når jeg er ferdig med eksamen på mandag og onsdag kan jeg spille igjen. Inntil da vil jeg bare sjekke innom sporadisk.

Si ifra om noen kan spille i kveld!

Lenke til kommentar
Joda, jeg skjønte at du antakeligvis kødda da du sa at man kunne bytte som man ville, men her er det altså null aktivitet i gruppa. Vi to er de eneste som lager lyd, og du kan ikke spille før søndag. Jeg må igang med eksamenslesing igjen nå, etter 3 dager fri. Når jeg er ferdig med eksamen på mandag og onsdag kan jeg spille igjen. Inntil da vil jeg bare sjekke innom sporadisk.

Si ifra om noen kan spille i kveld!

Jeg har forståelse for at du må lese til eksamen, må gjøre det samme selv. Jeg tviler på at cupen blir ferdigspilt i juleferien uansett ettersom folk reiser bort. Det må bare tas hensyn til. Det samme vil det bli gjort i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...