ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er klar som et egg i kveld! Kan spille fra 20.00 og send meg en melding på PSN Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg prøver å invitere deg nå Fontastic. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Først så vant Fontastic 4-1, så vant jeg 3-2. Takk for kampene Endret 8. desember 2009 av Autzen Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Da har jeg og autzen spilt. Første kampen vant jeg 4-2 andre vant han 2-3 Endret 8. desember 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
fredes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hva skjer med folk fra gruppe 1? Er det mulig å bytte gruppe? Endret 8. desember 2009 av fredes Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Haha, hva ble egentlig resultatet i den første kampen? 4-2 eller 4-1? Jeg skrev først 4-2, men redigerte det fordi jeg trodde jeg husket feil. Men nå har du også redigert det Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 husker ikke jeg heller, vi kan si 4-2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Da er jeg og PSV ferdig spilt. Vant 4-0 i den første kampen, og 7-0 i den andre. Da fikk også Ballack, Cole, Bosingwa og Terry rødt kort. Autzen eller Fontastic, jeg er klar for flere kamper Endret 8. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg slo Persfival 2-0 og så 4-0. Takk for kampene Du var uheldig med de to første målene mine i den andre kampen. Er bare uflaks. Sindre: Jeg er klar for å spille nå. Btw, Persfival, du må huske at det blir en kamps karantene på rødt kort. Hvis de røde kortene du fikk mot Sindre var i den andre kampen så skulle de ikke ha brukt de i den første kampen mot meg. Endret 8. desember 2009 av Autzen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan ikke spille mer i kveld, men slo Fontastic 3-1 i den første kampen våres. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hva skjer med folk fra gruppe 1? Er det mulig å bytte gruppe? Alle som ønsker kan naturligvis bytte gruppe når de måtte ønske Hvilken gruppe kunne du tenke deg å bytte til? Jeg kan forresten selv ikke spille før tidligst søndag. Har det veldig travelt for tiden. Endret 8. desember 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
fredes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva skjer med folk fra gruppe 1? Er det mulig å bytte gruppe? Alle som ønsker kan naturligvis bytte gruppe når de måtte ønske Hvilken gruppe kunne du tenke deg å bytte til? Jeg kan forresten selv ikke spille før tidligst søndag. Har det veldig travelt for tiden. En som er aktiv. Venter og ser om de to siste dukker opp først. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har 0 i GD Steen, når jeg har scoret 14 mål og sluppet inn ett... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 lilleruuuuu where are youuuuuuuuuuuuuu. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Spille nå tc? Notis: Jeg bytter lag til Arsenal. Har ennå ikke spilt noen kamper i denne turneringen, så regner ikke med det blir noe problem. Endret 9. desember 2009 av lilleru Lenke til kommentar
fredes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 lilleruuuuu where are youuuuuuuuuuuuuu. Spille nå tc? Greit at jeg joiner gruppa deres ? Det er null aktivitet i gruppe 1... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er med om 15 min, lilleru! Helt greit for meg, fredes. Du kan gjerne ta kamper mot lilleru nå også kan jeg heller spille etter dere er ferdige. Jeg er ihvertfall tilbake her om 15 min, maks 20. Sees da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er klar for kamp i dag Autzen, og vår siste Fontastic Er på rundt 9. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har lagt deg til, lilleru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå