Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å spille litt utover kvelden Kriss. Det er bare å sende en melding på PSN hvis du skulle bli klar så spiller vi.

EDIT: Ettersom jeg ikke vet når, eller om du i det hele tatt dukker opp, så orker jeg ikke å vente lenger. Vi får ta det i morgen kveld eller på et annet tidspunkt.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Faen!

Du fortjente å vinne 1.kampen, jeg spilte drittdårlig i den kampen, men surt å tape med det siste målet der jeg bare gir deg ballen på åpent mål. I andre burde jeg ha vunnet 2-0 etter alle de sjansene jeg brant! Skal sies at du hadde mange store i 1. omg, men når du bommer, må jeg jo utnytte sjansene jeg får, hadde jo dobbelt så mange skudd som deg i den kampen.

Takk for kampene :)

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar
Faen!

Du fortjente å vinne 1.kampen, jeg spilte drittdårlig i den kampen, men surt å tape med det siste målet der jeg bare gir deg ballen på åpent mål. I andre burde jeg ha vunnet 2-0 etter alle de sjansene jeg brant! Skal sies at du hadde mange store i 1. omg, men når du bommer, må jeg jo utnytte sjansene jeg får, hadde jo dobbelt så mange skudd som deg i den kampen.

Takk for kampene :)

Er veldig enig med deg i det du skriver. Første kampen følte jeg at jeg dominerte stort til tider. 3-1 var et greit resultat, men var egentlig skuffet over å slippe inn mål ettersom du ikke hadde stort mer enn to-tre sjanser. Andre kampen fortsetter i samme spor, hvor jeg slipper til få sjanser samtidig som jeg skaper litt selv. Så pluteslig i andre omgang hever du spillet noe vanvittig og styrer hele kampen. Jeg følte knapt jeg fikk holde ballen i laget over midtstreken. Du skapte en haug med store sjanser, og jeg satt egentlig bare å ventet på målet som skulle gi oss en ny tredje match. Heldigvis for meg var du som du sier litt for inneffektiv forran mål. Det var uansett to spennende kamper. Merker at kroppen min endelig begynner å roe seg neg. Jeg sitter faktisk ennå å skjelver... 20 min etter kampen! :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Merket det ikke før siste kampen, men hjertet mitt banket enormt. Var skikkelig spennende på slutten. Jeg trodde jeg skulle klare å få en 3. kamp (som vanlig), men du klarte å avverge skuddene mine. Er typisk meg å spille dårlig i første fifa kampen min for dagen, skulle kanskje varmet litt opp før jeg møtte deg :p

Lykke til i finalen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...