Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XI


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Hehe, takk for skryten! :p Merker godt at jeg har blitt bedre, skyldes sikkert at jeg spiller veldig mye mot venner på fritiden.

 

Kampene mot deg Steen er kanskje de jeg helst vil unngå, i det siste har jo det alltid blitt en 3. kamp hvor jeg sprekker, men lover at neste gang så tar jeg deg. :p

 

lilleru, kan du spille snart ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, takk for skryten! :p Merker godt at jeg har blitt bedre, skyldes sikkert at jeg spiller veldig mye mot venner på fritiden.

 

Kampene mot deg Steen er kanskje de jeg helst vil unngå, i det siste har jo det alltid blitt en 3. kamp hvor jeg sprekker, men lover at neste gang så tar jeg deg. :p

Vi får se :p Du er ikke akkurat en drømmemotstander om jeg får si det. Men det hender ofte at jeg vinner jevne kamper. Jeg får vel satse på en tredje kamp neste gang vi møtes :p

Lenke til kommentar
Har gått ganske lenge nå nextlivee. Du tar deg tid til klubb, men ikke to kjappe kamper mot meg. Vil få spilt de nå snart.

 

Altså... tar meg tid til klubb? jeg har vært på daglig jeg å sett etter deg... tom. skrevet til deg på psn mens du spiller. Forskjellen på deg og meg er vell at jeg tar meg faktisk tid til å svare om det ikke passer akkurat nå..

 

**har også sendt deg enn PM

Endret av w3eser
Lenke til kommentar

Som sagt 1-1 og deretter 3-1 til meg. Selv var jeg sykt nervøs, som jeg alltid er mot folk fra forumet. Første kamp var egentlig et greit resultat, etter mitt syn. Rotete kamp. Andre kamp tar du ledelsen, men jeg føler at jeg tok mer og mer kontroll over kampen etter det. Mye ball hadde jeg også.

 

Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...