Kriss^ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hehe, takk for skryten! Merker godt at jeg har blitt bedre, skyldes sikkert at jeg spiller veldig mye mot venner på fritiden. Kampene mot deg Steen er kanskje de jeg helst vil unngå, i det siste har jo det alltid blitt en 3. kamp hvor jeg sprekker, men lover at neste gang så tar jeg deg. lilleru, kan du spille snart ? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Hehe, takk for skryten! Merker godt at jeg har blitt bedre, skyldes sikkert at jeg spiller veldig mye mot venner på fritiden. Kampene mot deg Steen er kanskje de jeg helst vil unngå, i det siste har jo det alltid blitt en 3. kamp hvor jeg sprekker, men lover at neste gang så tar jeg deg. Vi får se Du er ikke akkurat en drømmemotstander om jeg får si det. Men det hender ofte at jeg vinner jevne kamper. Jeg får vel satse på en tredje kamp neste gang vi møtes Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg kan spille nå, eller så kan jeg også imorgen kveld ifra ca 19-20 tiden og utover. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har gått ganske lenge nå nextlivee. Du tar deg tid til klubb, men ikke to kjappe kamper mot meg. Vil få spilt de nå snart. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Har gått ganske lenge nå nextlivee. Du tar deg tid til klubb, men ikke to kjappe kamper mot meg. Vil få spilt de nå snart. Altså... tar meg tid til klubb? jeg har vært på daglig jeg å sett etter deg... tom. skrevet til deg på psn mens du spiller. Forskjellen på deg og meg er vell at jeg tar meg faktisk tid til å svare om det ikke passer akkurat nå.. **har også sendt deg enn PM Endret 29. desember 2009 av w3eser Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 taper med 1-1 3-1... syyykt kjedelige matcher hvor jeg leder begge kamper men roter det selfølgelig vekk. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Som sagt 1-1 og deretter 3-1 til meg. Selv var jeg sykt nervøs, som jeg alltid er mot folk fra forumet. Første kamp var egentlig et greit resultat, etter mitt syn. Rotete kamp. Andre kamp tar du ledelsen, men jeg føler at jeg tok mer og mer kontroll over kampen etter det. Mye ball hadde jeg også. Takk for kampene. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 takk for kampene ja neste gang må jeg rett og slett ta ett lag ingen andre er, blir rett å slett for kjedelig å møte samme lag med samme spillere... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tror aldri jeg har spilt Frankrike - Frankrike før. Litt annerledes å forsvare seg mot spillere du selv bruker. Spesielt vanskelig å bryte igjennom både Sagna, Evra og Abidal samtidig hos deg, om jeg fikk med meg riktig. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvor langt er denne cuppen kommet? Vil gjerne være med neste runde... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvor langt er denne cuppen kommet?Vil gjerne være med neste runde... Vi holder på med kvartfinalene. Er bare å følge med i tråden, det vil postes link til neste cup når denne er ferdigspilt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg setter fristen for å spille kvartfinalene til lørdag 02/01 kl. 23:59. Endret 30. desember 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det Kriss mot lilleru som gjenstår nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jepp, bare den. Du kan jo trekke, steen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal prøve å få spilt den snart! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Semifinalene er trukket: Aunron - Tc47 Kriss94/Lilleru - Steen_Jadd Lykke til! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Husker ikke om vi er venner på PSN tc47, men du kan vel adde meg der eller så avtaler vi her når vi spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Joda, har deg på PSN. Tar det i morgen eller noe. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ikveld kan jeg selvfølgelig ikke. Men imorgen fra rundt 17 og utover, og hele lørdag er jeg klar Kriss. Fint om du svarer med tidspunkt som passer deg, her i tråden. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kan sikkert på fredag og lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå