Gå til innhold

LG Renoir kc910 vs Nokia 5800 Xpress music

Tommy T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt 5800 siden Februar, og er veldig fornøyd. Greit, kameraet suger, maskinvaren er ikke god nok til no særlig av spill , og skjermen kunne gjerne vært større. Til gjengjeld har den alt av teknologi, god skjermoppløsning, bra størrelse på skjermen (størrelsen på mobilen tatt i betraktning), gode høyttalere, minijack, og en god gammel traver av et os.

Selvfølgelig, de nye monstermobilene som HD2, Nokia n900, Omnia HD, Omnia 2 og kommende Android mobiler, er av en helt annen klasse på stort sett alt. Men de koster gjerne det 3-dobbelte og :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har hatt den LGeen i ett år nå, og solgte den nettopp. Som jeg angrer. Det er en skikkelig god telefon. Enkel, men samtidlig har den mange funksjoner å muligheter.

Jeg har brukt den til det meste.. Musikk, filmet konserter, tatt en del bilder, brukt GPSen når jeg har kjørt meg vill og vært en del på nett.

Kan ikke klage på noe. Enten så elsker man LG, ellerså hater man de telefonene. Har vært borti de som har klaget på denne og forgjengeren. Noe jeg ikke kjenner meg igjen i.

Det eneste er at den kan være treg. Feks. når du skal legge til et nytt nr i kontaktlisten. Da må jeg kanskje vente 1-2 sek mellom hver bokstav jeg skriver inn. Men hvor ofte legger jeg inn nye kontakter? Neppe så ofte at det blir et problem.

Og den har slått seg av en gang når jeg gjorte litt forskjellig samtidlig. Satt på nett og GPS samtidlig, så fikk jeg en melding og der falt telefonen ut.

Bare spør om du lurer på noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...