Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Merkbar forskjell i blant annet hukommelse, konsentrasjon, personlighet +div

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Ene dagen: Ubekymret, Reflektert, sjarmerende, liker å diskutere, klarer å tenke klart, egne meninger, høy selvtillit, trygg på meg selv, målbevist, klarer å gjøre bestemte valg, og føler jeg er meg selv

Andre dagen: Klarer ikke tenke klart, husker dårlig, klarer ikke å konsentrere meg, har ingen følelsemessige reaksjoner (si til meg at jeg har vunnet 10 mill i lotto eller moren min er omkommet og jeg vil ikke kjenne en eneste følelsemessig reaksjon) klarer ikke si/huske mine meninger, blir umulig å ha en normal og reflektert samtale med, klarer ikke gjøre bestemte valg, vet ikke hva jeg selv vil, blir distansert til mine egne tanker/meninger og følelser,

blir ekstremt ubeslutsom, , store vanskeligheter med å formulere meg (settning oppbyggning og blander ord), glemmer daglidagse ord (selv enkle ord som: løpe, konsentrasjon, høyblokk, leilighet, kan jeg bruke minutter på å hentre frem )

... Det hele føles egentligt som en gigantisk hjernteppe.

Det påvirker livet mitt såpass mye at det går utover skolearbeid, hvordan jeg er, hvilke valg jeg tar, personligheten min, relasjoner med andre, forhold +++

Forskjellen er såpass merkbar både for meg selv og andre at det til tider er litt skremmende

Kan det være mangel på/ hemmet signalstoffer i hjernen? Fortrengte følelser, nevrologisk årskaker, Personlighetsforstyrrelser?.

Kognitivt er jeg faktisk både fornøyd med meg selv og sliter ikke med negative tanker eller noe sånt. Dette broblemet fungerer derimot som en hindring, og det er til stor irritasjon. Som en brukket fot midt på vintersesonger er for er for en som har det som sin store lidenskap å stå på ski.

Noen som har noen som helst anelse hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...