Footy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har et problem med LFD2... Om jeg joiner et spill, blir jeg disconnected etter rundt 30 sekunder... Jeg må få vente i 20 sekunder mens serveren prøver å gjennomrette kontakt, for å så bli kastet ut i lobbyen, tilsynelatende med alle de andre tilstede, men jeg har ingen kontakt med de.. Dette må jeg gjøre sikkert 20 ganger før jeg finner et spill som jeg klarer å holde kontakten med, og når jeg først gjør det kan jeg spille i flere timer uten problemer.. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 *babumpbabump byggmakker* Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 har akkurat samme problem, irriterende. Har ikke fått spilt på to dager pga det... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 da vet jeg ihvertfall at det er andre som har samme problem, hvilken internett leverandør har du? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Fortsatt ingen som har samme problem som har funnet en løsning, har hatt spillet i over 2mnd'er men fortsatt ikke fått spilt online. - Det rare er at når jeg har spilt i et privat spill med en kamerat over nett funker det fint.. - muligens ny symtom, etter jeg har spill disconnecta fra et spill, om jeg da går ut på desktop og prøver å kjøre en nettleser så hender det at jeg har mistet internettkontakt fullstendig... venter jeg i 20-30 sekunder er jeg oppe å kjører igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå