MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Min dvdstasjon har sluttet å virke.. Når jeg setter inn en dvd eller cd så lager den lyder men det kommer ikke opp noen dvd... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skifte den ut, regner jeg med. Hvor gammel er den? Hva slags lyder lager den? Spinner den i det hele tatt opp platen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Den er cirka ett år gammel. Den lager hlet vanlig lyd, litt sånn høy lyd i noen sekunder og så blir den lydløs. Kan det være noe med dataen eller er det selve stasjonen som er gåen tror dere? går det på garanti? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du kan nok kjøre reklamasjon eller evt. garanti på spilleren, vil jeg tippe. Hvis du har to eller flere pcer, kan du alltids prøve den i en annen pc. Prøv også noen ulike plater i den. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hmm har prøvd flere plater men det virket ikke... den andre pcen min mangler prosessor men får spør broren min om jeg kan teste den i han sin pc.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har du sjekket at den finnes i Min Datamaskin? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan være så enkelt at laseren eller linsen er skitten. Selv hadde jeg en "ødelagt" spiller i en av laptopene mine i et 1/2 år før jeg "på kødd" renset den med en slik cd-plate med børste på. Og plutselig virket spilleren igjen som om ingenting hadde vært galt Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Men nå er det sånn da at jeg ikke har cd renser : - ( Men skal teste den på min brors data nå- EDIT: Nå testa jeg den og den virket på han sin pc. så tok jeg den tilbake på min og så virka den der også... Endret 22. november 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hahaha. Så bra. Job well done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå