Gå til innhold

Selge Dell Optiplex GX270

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tommelfinger regelen er å se hva komponentene ville koste idag. ca 50% av den prisen er hva det er verdt idag.

Om varene ikke er tilgjengelig eller til salgs mer synker det raskt ned til 25%.

men så er hva den er verdt og hva folk betaler for den noe helt annet.

Grovt gjettet ville jeg si under 500.

Siden det er dell er det en sjangs for at den bruker spesial komponenter som gjør at oppgraderinger muligens ikke er aktuelt.

slår meg mer som en skrive pc. Men spørs om den tankler nyere office pakker da.

Lenke til kommentar
tommelfinger regelen er å se hva komponentene ville koste idag. ca 50% av den prisen er hva det er verdt idag.

Om varene ikke er tilgjengelig eller til salgs mer synker det raskt ned til 25%.

men så er hva den er verdt og hva folk betaler for den noe helt annet.

Grovt gjettet ville jeg si under 500.

Siden det er dell er det en sjangs for at den bruker spesial komponenter som gjør at oppgraderinger muligens ikke er aktuelt.

slår meg mer som en skrive pc. Men spørs om den tankler nyere office pakker da.

Oppgraderinger av PSU og HK er bare å glemme, (Uten Casemod) men resten kan byttest ut.

DDR Ram på det, opptil 4GB

DVD Rom kan byttest ut om ønsket.

HDD kan og byttest ut, du kan også sette inn opptil 2 HDD ved og bytte ut Diskett Stationen med en HDD.

Så mesteparten er utbyttbart.

Den har derimot ikke et utbyttbart skjermkort, med mindre du kjøper PCI, som da suger.

Den har en 100% Legit Windows XP licens som er limt på siden.

Har også muligheter for å låse med hengelås.

Tenker på 450,-

Men vet ikke helt.

Lenke til kommentar

Har gitt bort maskiner med bedre specs selv. (Donerte nylig en gammel Pentium 4 med 1.5GB minne og Radeon 9600 skjermkort f.eks).

Det hendige er jo at den er liten og nett, men ellers er den jo ikke så imponerende. CPU er verdt så godt som ingenting. Kanskje en 50-lapp. Minne og HDD ca. det samme. Det som trekker opp er Windows-lisensen. 450 kroner kan gå, men nesten hele den summen vil jeg si er Windows som står for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...