anaconda Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg kom til å logge meg ut. Nå må jeg logge inn hver gang jeg besøker forumet. Hvorfor kan jeg ikke forbli innlogget, slik jeg var før? Jeg har krysset av for husk meg. Er det noe mer jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Når du er utlogget: Velkommen, gjest Logg inn Registrer Klikk logg inn. Fyll inn bruker/pass og HUK AV husk meg. Da er det i orden. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det flere som bruker forumet på samme plass som deg? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Husker jeg hadde samme problemet (bruker FF). Da var cookie-fila blitt corrupt og jeg måtte slette den. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Husker jeg hadde samme problemet (bruker FF). Da var cookie-fila blitt corrupt og jeg måtte slette den. Takk, det var nok det her å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg