Magganosa Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann (: Jeg skal snart kjøpe meg ny mobiltelefon, og lurte på om Samsung Star S5230 er et lurt valg hvis du skal ha en billig men samtidig god touch mobil ? Eller er det noen andre du vil anbefale ? Tusen Takk for alle svar (: Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nokia 5800, den er jeg veldig fornøyd med. Eneste minuset med den er dårlig kamera. Ellers er den en god telefon, ikke for stor. Veldig gode høytalerne. Du har jo den nyeste nokia touch telefonen 5530. Har ikke sett på den men du får lese litt om de her. http://www.amobil.no/artikler/nokia_5800_xpressmusic/66763 http://www.amobil.no/artikler/her_er_nokia...jermmobil/70339 Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Tusen Takk for svaret Gryterett(: Noen andre forslag eller ? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Henger meg på Nokia 5800 jeg. Telefonen gir fantastisk mye for pengene. Den har en veldig god skjerm for prisklassen, alt av teknologi, veldig gode høyttalere, minijack, plass til store minnekort, god videoopptaker, og den er ikke altfor stor. Med de nyeste oppdateringene er den blitt veldig kjapp og stabil, også. Eneste drawbacken er dårlig stillbildekamera. Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Takk, fler ?(: Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg henger meg også på 5800:) Lenke til kommentar
xtineze Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 LG har flere modeller Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Samsung Corby ? Ble hvertfall overrasket selv når jeg trykte på denne. ligger på ca. 1600 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selges Samsung Corby til 1600,- med kontantkort på elkjøp/lefdal? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg vet telekiosken hadde til 1599 med kort og kontant, de var faktisk ulåst også! Elkjøp/lefdal har jeg ikke sjekket, er godt mulig de har det også, virker som om det reklameres mye for den så ser ikke noe grunn til at de ikke skal ha denne inne! Edit: Uansett, så bør du spørre om å få prøve telefonen i butikken, er ikke sikkert du blir like overrasket som jeg ble da jeg trykte på den Endret 24. november 2009 av Heracles Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Okei, skal gå innom et par butikker senere og prøve ut (: Blir glad for svar og hadde blitt glad hvis dere kommenterte Samsung S5230 og(: Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 S5230 <--- jeg synes faktisk denne virker tregere i responsen enn på corby, men det kan være jeg som bare tuller. Kameraet på denne er bedre, mener at det er 3,2 kontra corbys 2.. Spør i butikken om de har noen erfaring med modellene, hvilken som folk er fornøyd med osv. Ikke ment for å rakke ned på den andre modellen du nevnte, bare synes corby'n virket bedre. Folk oppfatter modellene på ulike måter, det jeg mener er best kan hende du synes er helt crap, man skal ikke alltid høre på kreti og pleti, eller skape egne meninger om produktets helhet! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Samsung Corby! 1499,- på Telebutikken. Kjøpte min der nå nettopp. Skal komme med "referat" fra den etter jeg har prøvd den litt! Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Herlig, gleder meg til å høre! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har aldri skrevet noe "referat" fra en mobil før, men kan prøve: Førsteinntrykket er overveldende! Du får utrolig mye mobil til en liten pris! Touch er kult, og gir en ny dimensjon. Jeg elsker også muligheten for å ha egne bilder som bakgrunn på menyene! Har ikke prøvd å se på videoer på den ennå, men skjermen virker helt kurant hittil. Musikkavspilleren virker ganske bra, egentlig. Personlig har jeg brukt radioen mest, dog. + Bra menyoppsett + Mulighet for egne bilder til å pryde bakgrunnen i menyene + Bra skjerm + Radio + Du får mye telefon til en billig penge (1499,-) + Helt òk musikkavspiller - Det følger ikke med USB-kabel og minnekort, noe som er ganske kjipt - Kunne gjerne vært tynnere - Ikke wi-fi, noe som er latterlig siden det er en såkalt "surfe-mobil" Men alt i alt så anbefaler jeg Samsung Corby til deg som vil ha mye telefon og touch, men samtidig ikke vil ut med et par tusenlapper! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 På Lefdal får du Nokia 5800 til 1743 etter nedbetalt abonnement. 250 kr dyrere enn Corby, og den er bedre på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå