Robocoop Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert. Endret 22. november 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det noe nytt at nettsteder sensurerer innlegg som beveger seg over kanten? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det virker som du tror privateide diskusjonsforum er under demokratisk styre og har full ytringsfrihet. Slik er det altså ikke. Jeg er veldig spent på hvordan du planla å vinkle et slikt hærverk på en positiv måte, dog. Inngår frasen "LOL SO RANDUM xD" i argumentet ditt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert. Står det noe sted på VGD at de har 100% ytringsfrihet hos seg? Du må gjerne poste innlegget her. Det vil få stå, om du ikke bryter med våre retningslinjer. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Det er bare det at de legger ut link med overskriften Leserne fordømmer angrepet! Kanskje ikke så rart , når det er alt som kommer gjennom..............? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Akkurat som innlegg blir sensurert på diskusjon.no, blir de sensurert på VGNett. Slik er det bare. De verste er kommentar feltene til lokalavisene til Edda Media, der blir det slettet over en lav sko. Særs om innlegget ikke passer vinklingen i saken. Det er ikke ytringsfrihet på privateide diskusjonsforum. Tviler på at det kommer til å bli det heller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tråden flyttes over til mediakategorien. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vg.no har jaggu blitt stygt no. Wannabe dagbladet? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert. Du prøvde deg på trolling, som ikke blir godt mottat, hverken her eller på VGD. Ikke rart du ble "sensurert". Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert. Du prøvde deg på trolling, som ikke blir godt mottat, hverken her eller på VGD. Ikke rart du ble "sensurert". Oi, oi, oi. Hør på han. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det har fremdeles ikke blitt lagt frem en reproduksjon av innlegget som ble "sensurert" såvidt jeg kan se, så jeg antar at det ligger en del sannhet i utsagnet til Zeke. Endret 25. november 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Flyttet endel innlegg over her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1175411&st=0 Der kan man diskutere selve saken, la denne tråden handle om VGs påståtte sensur Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo ikkje noko nytt. Dei vil ha fram sitt syn på saka, noko særleg objektivt er det ikkje. Berre med ein kikk på overskriftene deira kan ein sjå det. Det er egentleg litt tragisk, at ein ikkje kan få seie kva ein tykkjer om noko. Så lenge ein er sakleg, og det ikkje bryt Noregs lov (t.d rasisme) burde dei ikkje sensurere noko for å framheve si eiga tolkning i saka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå