Anew Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo helt fjernt mange nominerte i en kategori der alle vet hvem som bør vinne. Der bør det bare være rett på. Ingen heat - det blir bare seigpining. De andre har jeg ingen mening om. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flere man kan stemme på av gangen i ikke-Tomsi-kategorien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Avkrysningspoll slik at vi kan velge flere. Trenger ikke et opplegg med kvartfinaler, semifinaler osv. Bare kjør rett på finalen i alle tre kategorier. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jepp, er enig i det. Men spørsmålet er om vi skal ha flervalg i alle kategoriene, om noen kategorier skal være unntatt for flervalg eller om alle skal være uten flervalg. Innspill? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flervalg i alle tre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg stemmer for flervalg. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En fler for flervalg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Dette er ikke et demokrati, dette er Top Gear Alkam Akam. Men siden jeg er en særdeles hyggelig diktator skal jeg bøye meg for deres mening (mest fordi jeg er enig med dere, selvfølgelig), og forventer et par flasker med maltwhisky under treet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Da er avstemningen åpen i ny tråd, løp og stem. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da er avstemningen åpen i ny tråd, løp og stem. Fint og flott. Lenke? Du må strømlinjeforme veit du Simon, gjøre ting lett for brukerne Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179271 For sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har all tiltro til at dere er glupe nok til å finne tråden syns dere må klare å finne den selv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jojo - vi kan finne den - den er jo sticky, akkurat som denne tråden. ..Som derimot kanskje ikke trenger å være sticky lenger. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Sant nok. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tørr jeg driste meg frampå med ett forslag om at vi max kan nomiere en person hver, til neste år? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jepp, subsidiært en person til hver kategori. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Må si meg enig med Cruel. Er ufattelig mange som ikke har fått en eneste stemme, og da kan man spørre seg hva de gjør der i det heletatt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ..Når ikke en gang de som har nominert dem stemmer på dem, mener du? Jo - ser poenget. Men - man må regne med litt sånn når det ikke er noen innledende runder, som jeg forsåvidt er glad for at vi ikke hadde - ikke nok volum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå