Kenneth Solfjeld Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) De jeg nominerer er.. Allerede nominert! Endret 24. november 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Remember kids, ikke lang tid igjen, nominer mens dere har sjansen. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg ønsker å nominere Mr.Olsen til årets hjelper... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 So done. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vel - vi skal jo ha noen offisielle navn på disse titlene..Her er et par nye forslag: Årets Akamerist - den gjeve prisen Årets Akamograf - den beste fotografen Årets Akamerat - beste hjelper, kritiker og poster Vil gjerne foreslå de nye tittelforslagene mine - er de dominante alka-hannene her på forumet også enige? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Dette er ikke et demokrati, dette er Akam. Men som Tito gjorde under den kroatiske krisen i '72 skal jeg tenke litt på det.. (Ta spøken.) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det er flere som utmerker seg som hjelper på akam dette året med å være aktive inne på forskjellige tråder og gitt konstruktive tilbakemeldinger. SE# som stadig gir greie svar til nybegynnere. fcuk_it også en som gir fine tilbakemeldinger. Karabin den standhaftige soldat som er/var litt ensrettet i sine anbefalinger. onslow123 også en av de som stadig gir tilbakemeldinger. Simen1 selv om han er litt ensrettet i anbefalingene gir han sakelige komentarer. EldorBoye Er litt glad i Nikon/Canon,men svarer gjerne i andre poster også. TorVidle Er litt glad i Nikon/Canon,men svarer gjerne i andre poster også. Snekker`n Er veldig glad i Nikon/Canon,men svarer gjerne i andre poster også. Johnny™ Også en av de som standhaftig svarer på poster. Inc Merkelig at ingen har anbefalt han ennå,en stor kapasitet her på forumet. Ildhode Får ta med han også,selv om han har litt vanskelig med og forstå ironi. Wipeout også en som titt og ofte er innom å svarer på poster. :Francis: Er kanskje litt ofte og chatter for tiden,men kommer ofte med konstruktive svar. Jeg har helt sikkert glemt noen i farta og endel har jeg ikke tatt med da de er nominert i andre klasser. Alle de jeg har nevnt er med på og holde liv i emnetrådene på både godt og vondt,hovedsakelig så gir de en god tone har på akam med sine skriblerier. Edit:glemte faktisk Rivers,han skulle nesten fått en egen pris for guiden han har laget,er nok veldig mange som har blitt klokere etter og lest guiden "Blender, lukker(tid), ISO og litt til" Edit II: glemte også Ratleto en stor resurs her på akam. Nå tør jeg ikke og legge på flere,blir nok lange natta før Simon Aldra er ferdig. Endret 1. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Lagt til. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) "snipe" Edit II: glemte også Ratleto en stor resurs her på akam. Endret 1. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 "snipe" Edit II: glemte også Ratleto en stor resurs her på akam. Oki, legger også til Tom til årets hjelper, vi hadde glemt å nominere ham der, så da gjør jeg det formelt nå. PS. Eksamen i dag. Er trolig utilgjengelig hele dagen enten på grunn av feiring og mye whisky eller på grunn av trøstewhisky. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Noen fler fotografer som bør komme på lista (disse har bla.a. vært aktive i utfordringene): arela arnold_layne Euklid :Francis: iamluka Kjetil-H Laze Trondster Disse er herved nominert til årets akamograf edit. Sverrelerre må også være med. Tom Endret 1. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Noen fler fotografer som bør komme på lista (disse har bla.a. vært aktive i utfordringene): arela arnold_layne Euklid :Francis: iamluka Kjetil-H Laze Trondster Disse er herved nominert til årets akamograf edit. Sverrelerre må også være med. Tom Alles in ordnung. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 PS. Eksamen i dag. Er trolig utilgjengelig hele dagen enten på grunn av feiring og mye whisky eller på grunn av trøstewhisky. Du skal ha både i pose og sekk Og forresten,en revisjon av førsteposten hadde ikke skadet "dobbel-nominasjon ute og går der" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Fint om det informeres om hvilken dobbeltnominasjon når du først nevner det, siden det er uhorvelig mange nominerte. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fint om det informeres om hvilken dobbeltnominasjon når du først nevner det, siden det er uhorvelig mange nominerte. sorry Ser at du har fikset det,så da er vel alt greit. Lenke til kommentar
Allart Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg nominerer - tomsi42 som årets hjelper. Jeg har innimellom mye annet fulgt med på Forum og han har en fin måte å fare fram på i sine råd til alle som har bruk for hjelp. Hjelpsom, vennlig og faglig dyktig. Men mange i Forumet er "ubetalelige", det er ikke det..... Når jeg først er i gang så må jeg få lov å også nevne PMnormal. Han dukket opp i min "spede ungdom" (da jeg bodde i Frankrike)her på Forum og jeg opplever ham faglig stø som Dovre. Kjemperesurs. Begge er med på å gjøre livet tryggere for mange............ Stor takk til begge. Allan Endret 1. desember 2009 av Allart Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fint om det informeres om hvilken dobbeltnominasjon når du først nevner det, siden det er uhorvelig mange nominerte. Excel er er god på sånt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Minner om at alle nominasjoner må være inne før kl. 20.35 i kveld. Subsidiært kan nominasjonene komme så sent som 20.37. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nominerer Rasmuskriis ( https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=166230 ) til Årets Fotograf-thingyen. Fyren er jo type veldig ung, men er veldig aktiv i BK, og tar jo mere kreative bilder enn 90%. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Da er nominasjonen over. Vil bare be folket om å ta en debatt om hvordan avstemningen bør gjøres, jeg er litt borte resten av kvelden, men dere kan nok gi meg litt innspill til jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå