Gå til innhold

Årets Akamerist 2009 - Nominasjonstråd - Nå også Årets Fotograf og Årets Hjelper!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nominerer DeViSoR som Årets fotograf, personlig synes jeg han lager bedre bilder enn alle fotograflærlinger, amatører og yrkesfotografer som holder til her på forumet.

Tenk å få til slike bilder etter ca. 4år? som amatør, selvlært og må klare seg med et Pentax kamera som ikke er full format :wow:

Enig med deg, Devisor er absolutt i fotografiteten her til tross for at må klare seg med et billig Pentaxkamera; stå på :new_woot::thumbup:

Og som årets Akamist hjelper Tomsi, han er en ildsjel og en av få som ikke har fanboy tendenser (selv om han ikke liker Nikon :fun::thumbup: )

PS: min stemme er herved avgitt

Endret av Napoleon XIV
Lenke til kommentar

Vel - vi skal jo ha noen offisielle navn på disse titlene..

Her er et par nye forslag:

Årets Akamerist - den gjeve prisen (Eller "Akamerista"?)

Årets Akamograf - den beste fotografen (Eller "Akamera"?)

Årets Akamerat - beste hjelper, kritiker og poster (Eller "Akamembert"*))

*) "Member", liksom? Næh, ok - den var dårlig. :blush: Men - "Alkam" kunne like gjerne kalles "Albørst". ;)

Lenke til kommentar

Jeg støtter Trondster sine språklige krumspring, det vil si navnforslagene.

Men et lite spørsmål.

Kan samme person gå til topps for eksempel i både Årets Akamerist og Årets Hjelper og dermed inneha to titler eller vil Årets Akamerist automatisk gi fra seg sin plassering i underkategorien?

Lenke til kommentar
Jeg støtter Trondster sine språklige krumspring, det vil si navnforslagene.

Men et lite spørsmål.

Kan samme person gå til topps for eksempel i både Årets Akamerist og Årets Hjelper og dermed inneha to titler eller vil Årets Akamerist automatisk gi fra seg sin plassering i underkategorien?

JEg syns vi kan si at Årets Akamerist gir fra seg alle andre titler.

:)

Lenke til kommentar

Ser jeg kommer litt sent inn i diskusjonen, men jeg mener dere bør splitte hjelper til å gjelde BK og generelt. De jeg tenker på ang BK er ikke de samme som dominerer den generelle hjelpen om f.eks utstyr og bildebehandling, program osv.

Har vært lite her inne i år, naturlig nok, men litt tid har jeg fått og vil Nominere følgende:

Årets Akamerist: Anew (Mye kloke ord fra denne kanten, også på privaten. ( Tom får klare seg selv ;) )

Årets Akamograf: Icefox - Lite bilder av det jeg har sett, men kvaliteten er god på de som kommer ut og viser god kunnskap innen sine felt. DeViSoR er også god, og har kommet seg veldig i det siste, men portretter er og blir for meg kjedelig, unless you do it dafoto-style ;) ^^

Årets Akamerat: Torbjørn T.

De to moderatorene som har ansvar for oss her inne gjør begge en knakande god jobb, og de troner begge 2.plassen i mitt syn.

Jeg tar 1. plassen, på grunn av grensesprengende selvmoderering etter min tilbakekomst.

Lenke til kommentar
Ser jeg kommer litt sent inn i diskusjonen, men jeg mener dere bør splitte hjelper til å gjelde BK og generelt. De jeg tenker på ang BK er ikke de samme som dominerer den generelle hjelpen om f.eks utstyr og bildebehandling, program osv.

Har vært lite her inne i år, naturlig nok, men litt tid har jeg fått og vil Nominere følgende:

Årets Akamerist: Anew (Mye kloke ord fra denne kanten, også på privaten. ( Tom får klare seg selv ;) )

Årets Akamograf: Icefox - Lite bilder av det jeg har sett, men kvaliteten er god på de som kommer ut og viser god kunnskap innen sine felt. DeViSoR er også god, og har kommet seg veldig i det siste, men portretter er og blir for meg kjedelig, unless you do it dafoto-style ;) ^^

Årets Akamerat: Torbjørn T.

De to moderatorene som har ansvar for oss her inne gjør begge en knakande god jobb, og de troner begge 2.plassen i mitt syn.

Jeg tar 1. plassen, på grunn av grensesprengende selvmoderering etter min tilbakekomst.

Div, naken og med olje? =D

Lenke til kommentar

Det var jo hyggelig. :)

Årets akamograf: Awesome! kan godt være med - og - for tredje gang - få listet opp cruel! ;)

Årets hjelper: Ta med Simon Aldra der.

Legges til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...