# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Årets gadget freakÅrets kjøper Årets selger Årets kamera formue Årets heftigste kjøp Årets dummeste kjøp Årets hæstk*k Du kunne vel vært nominert i de fleste av de kategoriene Tom Nesten alle :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nesten alle :!: Tror du vil få stor konkurranse på den siste der. Eller kanskje ikke - de andre fikk permban Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hadde advarsel nivå på bare 10% Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 de andre fikk permban Tom Ey, I got back! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hadde advarsel nivå på bare 10% Da er du ikke kvalifisert ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 50% her, still in the lead? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gå ut fra Mr. Olsens forslag, men slå sammen Kritiker og Hjelper? * Den gjeve prisen for Årets Akamerist * Årets Fotograf - best bilder * Årets Hjelper - kritikk, feedback, og ålreite poster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gå ut fra Mr. Olsens forslag, men slå sammen Kritiker og Hjelper?* Den gjeve prisen for Årets Akamerist * Årets Fotograf - best bilder * Årets Hjelper - kritikk, feedback, og ålreite poster Jeg stemmer for det forslaget.* Tom *) Så får vi ta med årets kødd i 2010 istedet Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Gå ut fra Mr. Olsens forslag, men slå sammen Kritiker og Hjelper?* Den gjeve prisen for Årets Akamerist * Årets Fotograf - best bilder * Årets Hjelper - kritikk, feedback, og ålreite poster +1 Edit: Akamerist? Heter det ikke Akamist eller Akamer? Endret 23. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis vi går for disse kategoriene, så vil jeg nominereet par jeg også For årets fotograf så har Anew med hans mange interessante bilder og RandiA med sine blomster makroer. For årets hjelper så vil jeg nominere k.n.b og Trondster som er medvirkende at de siste utfordringene har blitt en stor suksess. Jeg er enig i Mr. Olsen at Torbjørn T er en av de gode hjelperne, så han må også opp på samme liste. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ksolfjeld opp på årets fotograf Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Edit: Akamerist? Heter det ikke Akamist eller Akamer? Akamist? Javisst! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 'Akamerist' fordi det reflekterer det som er typisk for Akam, nemlig tøys og tull, og overkompliserte løsninger som tar lang tid å gjennomføre. Ksolfjeld opp på årets fotograf Legge til på nominasjonslisten, da? Forslag: Alle som nomineres i noen av kategoriene nomineres til Årets Akamerist? Noen uenige? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Høres greit ut det +1 Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Da sier vi det. Kategoriene er altså som følger: Årets Akamerist Den som i løpet av 2009 har vist en jevn og god innsats til inntekt for Akam.nos community, og har vist en enestående kombinasjon av hjelpsomhet, arbeidsinnsats, fotografisk kompetanse og generell god postkultur. Årets Fotograf Den som i løpet av 2009 har vist en enestående evne til å produsere gode fotografiske verker, og holder et nivå over gjennomsnittet. Årets Hjelper Den som i løpet av 2009 har vist seg som en enestående ressurs for Akam.nos medlemmer, både innen teknisk support og støtte, bildekritikk, arrangementer og prosjekter i det virkelige liv og jevnt over ønsker folk velkommen med et varmt smil. Jeg legger til disse kategoriene i førsteposten (de er åpne for endringer om det viser seg nødvendig, gi et pip), og setter rammene for disse kategoriene, og at nominasjon til en av de to andre kategoriene automatisk fører til nominasjon til Årets Akamerist. Edit: Og for enkelhets skyld, nominasjoner til de to underkategoriene starter etter denne posten. Endret 24. november 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Denner er herved offisiell ... Hvis vi går for disse kategoriene, så vil jeg nominere et par jeg også For årets fotograf så nomineres Anew med hans mange interessante bilder og RandiA med sine blomster makroer. For årets hjelper så vil jeg nominere k.n.b og Trondster som er medvirkende at de siste utfordringene har blitt en stor suksess. Jeg er enig i Mr. Olsen at Torbjørn T er en av de gode hjelperne, så han må også opp på samme liste. Jeg rettet et par feil samtidig Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Husk linkingen.. *legge til* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Husk linkingen.. *legge til* Slik: RandiA ? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Randi glemte jeg å legge til, ja. Men ta en titt på førstepost og pip om det er katastrofalt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå