Gå til innhold

Årets Akamerist 2009 - Nominasjonstråd - Nå også Årets Fotograf og Årets Hjelper!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh... Hva skal flervalgspollen inneholde? Er det i det hele tatt noe spørsmål om hvem som kommer til å vinne dette til slutt?

Om man setter opp "heat", så vil jo uansett de som kommer i heat med Tom slite (eventuelt bør vi finne ut hvem som ikke stemte på Tom og kjølhale dem... :fun:). Om det skal være andre kategorier, så bør jo de være klare før nominasjonen begynner. :roll:

Lenke til kommentar

Årets Akamerist (En som har stukket seg ut i positiv retning generelt sett over hele Akam. Han har satt i gang prosjekter og aktiviteter og er en ressurs for dette forumet)

Årets fotograf (En fotograf som har stukket seg ut i positiv retning med bildene sine)

Årets kritikker (Et medlem som er aktiv på kommentarfronten, en som hjelper de nye som virkelig trenger hjelp, men samtidig tørr å si fra og ikke gir ut klemmer i hytt og pine)

Årets hjelper (En som hjelper andre med spørsmål om utstyr, program, alt mulig)

Med respekt for alle de nominerte vil jeg si vi har glemt av kanskje en av de viktigste her inne, nemlig Torbjørn T

Han er en meget saklig bruker, kan ikke huske å ha lest noe OT fra han. Han svarer alle på spørsmål han kan svare på, og de han ikek kan svare på vet jeg han i flere tilfeller bruker tid på å lete opp svar på. Dette er en bruker som kanskje blir veldig usynlig for de fleste her inne fordi han vanligvis ikke deltar i det daglige pjattet, men jeg er nesten sikker på at over 98% her inne har fått hjelp av han, noen flere enn andre.

Jeg vil bare at dere husker på denne brukeren når dere skal stemme, tenk over hva dere husker om han. Jeg tenkte ikke på han før nå, og jeg skammer meg nesten :)

bare en liten notis :)

Lenke til kommentar
Årets Akamerist (En som har stukket seg ut i positiv retning generelt sett over hele Akam. Han har satt i gang prosjekter og aktiviteter og er en ressurs for dette forumet)

Årets fotograf (En fotograf som har stukket seg ut i positiv retning med bildene sine)

Årets kritikker (Et medlem som er aktiv på kommentarfronten, en som hjelper de nye som virkelig trenger hjelp, men samtidig tørr å si fra og ikke gir ut klemmer i hytt og pine)

Ikke dumt. :)

Hva tenker folket om det? Noen andre innspill?

Lenke til kommentar

Ikke dumt. :)

Hva tenker folket om det? Noen andre innspill?

Jeg synes det er en god ide. Legg merke til at Mr. Olsen foreslår fire (ikke tre) kategorier ;)

Men hvordan gjør vi med kategorisiering av de allerede nominerte?

Tom

Lenke til kommentar
Vi kan jo ta en eksekutiv avgjørelse om at man kan nominere folk igjen til de andre kategoriene. I så fall kan vi ta utgangspunkt i at de som allerede er nominerte faller inn under Årets Akamerist? :)

Virker for meg. Men vi må passe på at det ikke blir for mange kategorier. Da blir det litt som EISA awards. Der er det snart like mange kategorier som produkter på markedet :p

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...