Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg lurer på vi kanskje skal kutte ned fristen for nominasjoner for å få litt fortgang. Hva tenker folket? Snurr debatt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva med å si alle nominasjoner må være inne innen søndag 29.11. klokken 21? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal man bare stemme på én, skal de deles opp i flere grupper, eller hvordan skal avstemningen være? Morsommere med flere man skal stemme på, så ikke enkelte stikker av med en helt soleklar seier.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Selv er jeg enig i at vi bør ha flervalgspoll, men det blir jo et spørsmål vi må diskutere litt. 29/11.. trenger vi å avvente så mye? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 29/11.. trenger vi å avvente så mye? Tror det er greit at vi får resten av denne uken... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Mjo, er kanskje det. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Øh... Hva skal flervalgspollen inneholde? Er det i det hele tatt noe spørsmål om hvem som kommer til å vinne dette til slutt? Om man setter opp "heat", så vil jo uansett de som kommer i heat med Tom slite (eventuelt bør vi finne ut hvem som ikke stemte på Tom og kjølhale dem... ). Om det skal være andre kategorier, så bør jo de være klare før nominasjonen begynner. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Ja, noen forslag? Det kunne jo være en kategori for Årets fotograf, eller til og med et par underkategorier der. En kategori for årets hjelper, en kategori for årets OT. Og kanskje en egen kategori for årets moderator? Stryk den siste, det hadde blitt som valg i Albania under Enver Hoxha. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Årets akam.no-fotograf er ikke dumt. De som poster de beste bildene er ikke nødvendigvis de samme som er mest aktive og hjelpsomme i alkam-chatten.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Flere som skal nomineres: Årets hypokonder ZoDz (kneskade, du lissom) *dukker* Får også kremte litt kraftigere om årets pastellfotograf DJ Ingar, som vel egentlig også ble nevnt over her. Edit: Uhm - nå ser Ingardj ut til å være i listen i førsteposten. Visst blind, jeg. Endret 23. november 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Årets Akamerist (En som har stukket seg ut i positiv retning generelt sett over hele Akam. Han har satt i gang prosjekter og aktiviteter og er en ressurs for dette forumet) Årets fotograf (En fotograf som har stukket seg ut i positiv retning med bildene sine) Årets kritikker (Et medlem som er aktiv på kommentarfronten, en som hjelper de nye som virkelig trenger hjelp, men samtidig tørr å si fra og ikke gir ut klemmer i hytt og pine) Årets hjelper (En som hjelper andre med spørsmål om utstyr, program, alt mulig) Med respekt for alle de nominerte vil jeg si vi har glemt av kanskje en av de viktigste her inne, nemlig Torbjørn T Han er en meget saklig bruker, kan ikke huske å ha lest noe OT fra han. Han svarer alle på spørsmål han kan svare på, og de han ikek kan svare på vet jeg han i flere tilfeller bruker tid på å lete opp svar på. Dette er en bruker som kanskje blir veldig usynlig for de fleste her inne fordi han vanligvis ikke deltar i det daglige pjattet, men jeg er nesten sikker på at over 98% her inne har fått hjelp av han, noen flere enn andre. Jeg vil bare at dere husker på denne brukeren når dere skal stemme, tenk over hva dere husker om han. Jeg tenkte ikke på han før nå, og jeg skammer meg nesten bare en liten notis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Årets Akamerist (En som har stukket seg ut i positiv retning generelt sett over hele Akam. Han har satt i gang prosjekter og aktiviteter og er en ressurs for dette forumet)Årets fotograf (En fotograf som har stukket seg ut i positiv retning med bildene sine) Årets kritikker (Et medlem som er aktiv på kommentarfronten, en som hjelper de nye som virkelig trenger hjelp, men samtidig tørr å si fra og ikke gir ut klemmer i hytt og pine) Årets hjelper (En som hjelper andre med spørsmål om utstyr, program, alt mulig) Ikke dumt. Hva tenker folket om det? Noen andre innspill? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Årets Akamerist (En som har stukket seg ut i positiv retning generelt sett over hele Akam. Han har satt i gang prosjekter og aktiviteter og er en ressurs for dette forumet)Årets fotograf (En fotograf som har stukket seg ut i positiv retning med bildene sine) Årets kritikker (Et medlem som er aktiv på kommentarfronten, en som hjelper de nye som virkelig trenger hjelp, men samtidig tørr å si fra og ikke gir ut klemmer i hytt og pine) Årets hjelper (En som hjelper andre med spørsmål om utstyr, program, alt mulig) Ikke dumt. Hva tenker folket om det? Noen andre innspill? Jeg synes det er en god ide. Legg merke til at Mr. Olsen foreslår fire (ikke tre) kategorier Men hvordan gjør vi med kategorisiering av de allerede nominerte? Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Og så bør me kanskje ha årets treffarrangør, her stiller nok Sille sterkt i Trondheimsområdet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Vi kan jo ta en eksekutiv avgjørelse om at man kan nominere folk igjen til de andre kategoriene. I så fall kan vi ta utgangspunkt i at de som allerede er nominerte faller inn under Årets Akamerist? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vi kan jo ta en eksekutiv avgjørelse om at man kan nominere folk igjen til de andre kategoriene. I så fall kan vi ta utgangspunkt i at de som allerede er nominerte faller inn under Årets Akamerist? Virker for meg. Men vi må passe på at det ikke blir for mange kategorier. Da blir det litt som EISA awards. Der er det snart like mange kategorier som produkter på markedet Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hehe. Men fire kategorier er vel ikke i overkant? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hehe. Men fire kategorier er vel ikke i overkant? Fire-fem er OK. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke glem Årets mest idiotiske kategori og Årets dummeste forslag, der jeg vil nominere alle de kategoriene som er nevnt ovenfor. Årets gadget freak Årets kjøper Årets selger Årets kamera formue Årets heftigste kjøp Årets dummeste kjøp Årets hæstk*k Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Årets gadget freakÅrets kjøper Årets selger Årets kamera formue Årets heftigste kjøp Årets dummeste kjøp Årets hæstk*k Du kunne vel vært nominert i de fleste av de kategoriene Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå