Gjest Guest_Rar_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 So, har lest mye på seksualitet forumet og samlivs forumet, særlig PUA tråder etc, og har kommet fram til følgende konklusjon: Jeg er "allergisk" mot alt dette her. Når jeg leser om folk som prater om alt fra suging til hvordan man skal kle seg for å få damer, så syntes jeg det blir fremmed og nesten litt cheesy, og blir litt skuffa også. Jeg ser for meg at eventuelle forhold jeg kommer i selv kommer til å være helt annerledes enn det alle andres forhold er. Men kanskje det ikke eksisterer.. Jeg føler egentlig at jeg ikke har lyst til å ha sex i det hele tatt. Det føles ikke naturlig ut fra det andre sier. Og jeg kan ihvertfall ikke begynne å kle meg i bedre klær og starte med PUA greier, det virker utrolig teit/wannabe (iaf hvis jeg gjør det) Det rare er at jeg har egentlig ikke noe spesielt imot seksuelle ting. Jeg runker kanskje en gang hver 3 måned, og det føles ok. Men tenker veldig lite på seksualitet egentlig. En annen ting er at jeg har litt allergi mot slike intime ting, det føles rart. "jeg elsker deg" "jeg er så glad i deg" etc uff får frysninger ! Vet ikke helt hva som er galt med meg, men jeg har på følelsen av at jeg kommer til å være jomfru resten av livet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg tror ikke det er noe galt med deg, bare fordi du ikke synes det er naturlig å følge denne "PUA-guiden", eller det ikke føles naturlig å si "glad i/elsker deg" osv. Vær deg selv, gjør det som er naturlig for deg, bare fordi du ikke liker/gjør alt det som "alle andre" gjør betyr ikke at det er noe galt med deg. Endret 22. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Oh, God damn, I so feel ya. Det føles ikke naturlig for meg i det hele tatt å drive med PU eller fortelle følelsene mine til folk hele tiden. Som individualisten jeg er, er det er helt fjernt for meg å måtte gå til en rutine for å få meg ei jente. Uansett hva. Og den hele følelsesgreia, herregud, jeg hater det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 PUA er for en spesiell type mennesker, tenker nå jeg. Det er en viss type gutter som går etter en viss type jenter. For folk flest, holder det lenge å tilnærme seg andre på en måte de selv føler er best, og ikke gjøre det hele til en teknikk med oppskrifter på alt fra samtalemne til hvor mange ganger i minuttet du skal blunke. Ja, jeg setter det litt på spissen, og jeg vet PUA-folket ikke liker å bli kritisert, men poenget er at PUA ikke er for alle. Styr unna hvis det føles feil. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vil nå påstå dere er, eh, langt, langt utenfor medianen her, i hvert fall. Hva årsaken er kan jo være psykologisk i forhold til oppvekst. Religiøs eller ellers konservativitet i hjemmet kan føre til at man ikke blir spesielt seksuell av seg (men det fungerer jo også ofte i motsatt retning). Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, jeg setter det litt på spissen, og jeg vet PUA-folket ikke liker å bli kritisert, men poenget er at PUA ikke er for alle. Styr unna hvis det føles feil. Tipper det kommer til å smelle bra fra den kanten nå, ja. Jeg personlig er en følelsespersjon. Joda, jeg elsker sex, MEN det må være noe mer enn bare ren lyst involvert. Jeg har sex for å tilfredstille partneren, skal jeg tilfredsstille meg selv runker jeg heller. Jeg kunne aldri tenkt meg å ta med meg en random hjem og feie over henne. Ideen er HELT fjern for meg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå er dessverre ikke forumet særlig representativt på dette området. Vi har en majoritet av gutter mellom 14-24 år. Også i disse kategoriene. Der skal alle være tøffere en toget og svare dertil. Når de har blitt tørre bak øra og noe mer moden kan vi snakke om saken. At man blir flau over denne type spørsmål er heller ikke uvanlig. Om du ikke føler du har noe seksuelt behov per nå kan dette skyldes flere ting, feks. mangel på vitaminer ol. det kan også skyldes alvorlige depresjoner og andre lidelser. Men det kan også være helt harmløst og lite å reflektere over. Ikke tenk så mye på at du skal tenke på det, men ta det som de kommer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg personlig er en følelsespersjon. Joda, jeg elsker sex, MEN det må være noe mer enn bare ren lyst involvert. Jeg har sex for å tilfredstille partneren, skal jeg tilfredsstille meg selv runker jeg heller. Jeg kunne aldri tenkt meg å ta med meg en random hjem og feie over henne. Ideen er HELT fjern for meg. Samme her, egentlig, og det synes jeg er en fin holdning, så lenge det ikke blir kun for partnerens skyld man har sex. Jeg synes ikke engang det er noe godt (ennå), men får så enormt mye glede ut av å se hvordan kjæresten min har det, at det holder lenge for meg. At kvinneblader maser om at vi skal ha sex for å tilfredsstille oss selv, synes jeg er en temmelig kjip innstilling, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Selvsagt skal vi ha sex for å tilfredsstille oss selv, jeg ser på det som helt elementært. Men man må ikke legge seg på en linje hvor det blir okei at man ikke får noe særlig ut av det selv. Det vil du brenne deg på seinere. Du vil også ende opp med en kjæreste som er alt for vant med og utelukkende tenke på sine egne behov og ønsker på soverommet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fortvil ikke. Selv er jeg hevet over alle overfladiske seksuelle lyster, hvert fall liker jeg å tro det. Jeg tror det har med modenhet og logisk sans å gjøre. De ”forsøkene” jeg har hatt på ONS har vært patetiske. Jeg har blitt med en vilkårlig jente hjem fra byen, uten egentlig å ha lyst selv. Det har vært jenta som har tatt initiativet og sjekket opp meg, og jeg er absolutt ingen Don Juan, så det sier vel sitt. Mitt utseende og umiddelbare fremtoning er ikke tiltalende, hvilket burde tale for standarden disse jentene har. Cheesy, som du sier, er vel bare fornavnet. Jeg har vel egentlig følt meg som en etterdiltende vattpikk uten annen hensikt enn å tilfredsstille samfunnets forventninger. Å prestere seksuelt er heller ingen enkel sak, når du er vel vitende om at du kaster pølse i tunell. Æsj. Å være så intim med et menneske jeg verken kjenner, har særlig lyst på, eller er trygg på, får meg bare til å sitte igjen med en tyngende følelse av at jeg har vært utsatt for et overgrep. De siste gangene har det toppet seg. Da har jeg blitt med jenta hjem, og feiget ut når vi har kommet hjem til henne. Lagt meg så langt ut mot kanten av senga jeg har evnet, og ikke så mye som tatt på henne en gang. En av de siste gangene ble jeg med en kvinne som var 10 år eldre enn meg. Hun hadde spandert drinker på meg utover kvelden, og i så måte investert i sitt mål. Det endte med at jeg ble liggende på en madrass på kjøkkenet. Begrepet ”Å forsvinne med halen mellom bena” fikk en ny betydning. Jeg er 20 år og hadde vel egentlig gitt opp sex. Det var imidlertid før jeg opplevde å ha sex med en kvinne jeg hadde sterke følelser for. Herregud så godt! Finn en jente du liker og har følelser for. Ved mindre du er aseksuell eller av enn annen seksuell legning, tror jeg det seksuelle vil komme av seg selv. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 De to siste avsnittene: Word! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg kommer aldri til å ha planer om å ha sex med en person jeg ikke er glad i Å ha seg med noen man ikke er glad er rett og slett ræva (1 gang aldri mer) i forhold til å ha seg med noen man er glad i. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ons har vel aldri vært noe kjempe opplevelse for de fleste, bare det at når du er litt yngre er det vel gøy bare det å ha sex uansett situasjon. Men etter som du blir eldre (20+ kanskje?) så blir tilfeldige ons veldig lite tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wow_* Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Å ha seg med noen man ikke er glad er rett og slett ræva Da har du nok bommet aldri så lite grann ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det går helt greit å ha bra sex med noen man ikke er glad i (dvs forelsket, elsker ol) Du vil, med ONS som eksempel, få et slags forhold til personen som du som regel har vært med større deler av kvelden. Jeg skal være enig i at sexen er bedre med en du kjenner og som kjenner deg. Begge parter kommuniserer bedre og vet hva motsatt part liker/ikke liker. Med en ONS, kan en tommel i rompa ødlegge hele seansen, mens med en du kjenner vet du om dette er greit eller ikke =) Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg følte meg litt hjemme i denne tråden. Koselig Det går helt greit å ha bra sex med noen man ikke er glad i (dvs forelsket, elsker ol) Du vil, med ONS som eksempel, få et slags forhold til personen som du som regel har vært med større deler av kvelden. Det har sine implikasjoner uansett. Du vil ikke kunne være like intim med en kjæreste etter 100 ONS, som er en ganske stor pris å betale. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Å ha seg med noen man ikke er glad er rett og slett ræva Da har du nok bommet aldri så lite grann ... Det er letter å få tillatelse til å ''bomme'' i fast forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg