Iceman #10 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Kjeder meg når jeg spiller Wotlk og lengter tilbake til vanilla wow. Så det jeg lurer på er om det finnes en pre-tbc guild der ute? Jeg var med i en før med hunteren min (reflection), men den ble disbanded. Kan selv ta intiativet til å create en vist folk er intr i dette. Har en på priesten min på zenedar, men få members. Vil bare se hvordan folk liker denne idéen eller om folk vet om en guild. Ble litt kort pga. trøtt og klar for køya. -Zlazor Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Du kan jo alltids joine Lumbermill's guild. Riktignok på en US server men det er prebc. Hvis du er ute etter PvP ville jeg heller gått for en 19, 29, 39, 49 twink fordi 60 folk er med i 60-69 brackets. Hva tenker blizz på? Edit: Andre er med meg på "Pre-bc Server [PvP Only]" eller hinter jeg til visse private servers nå? -Scurze Endret 22. november 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 http://www.absolutevirtue.se/ Fant den ista. Jævla fin server! Begynner med D2. Vist jeg får noen med kan vi lage en pen guild på denne serveren. Men da må jeg ha folk med meg! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er lett med 0.0 Og kan skaffe i alle fall 3 andre som lett er med også Er serveren bug/lagfree? Har den liten downtime? Er det scripta instancer? Må du depatche? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gjett om det blir DK på denne karen da xD Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Pre tbc Viscuss Level 60 Rogue Alliance Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Er serveren bug/lagfree? Så langt har jeg ikke sett noen bugs og lite lag. Har den liten downtime? Ja Er det scripta instancer? Vet ikke enda, men virker som alle funker. Må du depatche? Nei Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Det er ikke lov å lage private servere, men finnes jo millioner. Blizzard kan ikke finne ut hva account du har selv om du spiller på en private server. Edit: vist du lurte på om å lage en pre-tbc guild er lov så er svaret ja. Kan lage hvilken guild du vil. Endret 22. november 2009 av zlazor Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er faktisk bedre ping der enn på vanlige servere. :O Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ja. Serveren holder til i Sverige og tydligvis på god linje! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gjett om det blir DK på denne karen da xD Då er heile poenget med vanilla wow vekke. Og dei fleste som speler vanilla wow vil nok ikkje ta deg inn. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gjett om det blir DK på denne karen da xD Då er heile poenget med vanilla wow vekke. Og dei fleste som speler vanilla wow vil nok ikkje ta deg inn. Flott av vi tar en spøk her a Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gjett om det blir DK på denne karen da xD Då er heile poenget med vanilla wow vekke. Og dei fleste som speler vanilla wow vil nok ikkje ta deg inn. Flott av vi tar en spøk her a Ironi på nett funker sjelden. =) Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg så en tråd på WoW Europe forumsa om en level 60 guid som gjorde MC, BWL og sånt, men husker dessverre ikke navnet.. Men, det tyder hvertfall på at det finnes da! Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Guild: "WolK is all in ur mind" Eksempel på spiller: Sammael Server: Burning Blade - EU Faction: Horde Nystartet guild som jeg ble med i for et par uker siden. Lenke: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Sammael Guilden er i oppstartsfasen. Nye spillere kommer til og etterhvert blir det antageligvis rene guild runs til BWL, MC, ZG osv, men foreløpig er det oftest andre spillere med i tillegg (både over og under 60). Jeg har nylig dinget 60 med Sammael, har attunement til BWL og MC, samler på poeng til PvP settet og har det morro. Det er få restriksjoner i guilden utenom å ikke overskride 60. Det betyr at vi har folk med noe BC utstyr på seg, vi har DKs og vi har folk med 51 talent points i ett tre. Sammael er på en vanilla konto og kan derfor kose seg i xp-enabled BGs. Med nok +hit, spellpower og HPs er det mulig å være konkurransedyktig. Total dominans blir vel aldri oppnåelig, men morro er det nå likevel Lenke til kommentar
snoke Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Er serveren bug/lagfree? Så langt har jeg ikke sett noen bugs og lite lag.Har den liten downtime? Ja Er det scripta instancer? Vet ikke enda, men virker som alle funker. Må du depatche? Nei hvis du skal ta pve instances , så bare glem priv servere , er endel encounters som er bra scripta , men per dags dato så finnes det ikke en forbanna server som bugfritt kan gjøre en eneste encounter som orginal wow, nærmeste komplekese bossen som jeg har sett funke er illidan med nyeste mangos/scriptdev2. selv etter x antall år så er bosser og selve instancen bwl helt på bærtur i forhold til orginal( vel alle bosser og mobs er jo der , er bare scriptingen som ikke er bra ). selv orginal onyxia klarer de ikke å scripte ordentlig. tough mangos begynner å bli fryktelig bra , moro for testing , men ikke pokker om jeg hadde brukt tid på og spelle på en , skjønner ikke pointet tbh. Endret 28. november 2009 av snoke Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Har vell egentlig funne serveren i mitt hjerte www.pretbc.com . Fantastisk server! Gamle ranking systemet og hele pakken Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Funker serveren? Og hvordan funker det med patcher og sånt? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er forresten en vanilla guild på Ravenholdt serveren også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå