Gå til innhold

Dpriest / Dlock vs Healer / Melee

Anbefalte innlegg

Jeg har et setup Discipline Priest / Destruction Warlock. Vi er på 1250 rating atm.

Vi takler ikke for eksempel Resto Druid / Dk. Fordi jeg som lock, klarer ikke "nuke" noen av dem og min partner klarer nesten ikke outheale dpsen (Med 50% healing decrease [rogue, warrior]). Jeg klarer ikke drepe Druiden fordi den løper bak kasser/steiner/vegger etc. når jeg skal "nuke" ham. Noen som vet hva vi må gjøre?

Vi prøver atm. å feare vekk fra hindringer, nuke med Immo, Conf, CB, immo etc. / Holy fire, Shadow Word: Death / pain, Hand Rockets.

Som sagt så blir jeg interrupta 98% av tiden pga hindringer siden jeg er ranged caster.

Hvordan er det mulig for mitt setup og ta slike combos?

Eneste gangene vi klarer det er ved "fails" fra motstanderene som; Glemme å heale, oom, for sent shield / Trinket etc.

Eneste løsningen jeg ser, er å rerolle druid.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller selv disc priest med en Dlock, og resto druids er ikke akkurat udødelige faktisk, mana burner når jeg har muligheten og dispeller hots, innervate og sånt. Er så klart litt fucked mot folk wound, men tactikken mot alle healere er å mana burne dem så mye som mulig så lenge jeg er i stand til å outheale all damagen i tillegg. Noen ganger kan jeg spamme mana burn og drit hele fighten og noen ganger må jeg bare heale, kommer veldig ann på. Passer på å holde både meg selv og locken toppet opp hele tiden i tilfelle for eksempel jeg blir cheepa, cyclona, blinda eller gudene veit, og han blir nuka, greit å ha litt hp å gå på.

Har også problem med folk som løper rundt stolper, må nesten bare se om man kan feare dem ut på en åpen plass og så drepe dem. Akkurat den biten hadde vel vært lettere med en affliction lock da de ikke må kaste en halvtime for å gjøre litt damage.

Generelt er det en god taktikk når man har en priest og mana burne, gjør ikke priesten din det, er det ikke rart dere sliter mot visse comboer tbh. Hvis ikke dpseren er en rogue eller lignende som raper locken, har det hendt jeg bare har jagd healeren som er redd for mana burn hele fighten, så han glemmer å heale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...