Pep Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Denne trenger jeg hjelp til.... Jeg har en 3com officeconnect gateway, som brukes for å dele telenor adsl linje. Også har jeg en kompis som har akkurat det samme, bare adsl fra bluecom. Her kommer clue.... Hvis vi begge to benytter ruter, så får vi ikke sendt filer/video/lyd over msn. Hvis den ene av oss fjerner rutern, så fungerer det. Har prøvd legge inn porter (6891 - 6901) også, men til ingen nytte. Forøvrig fungerer msn med ruter til andre som ikke har ruter.. Noen med forslag her, så mottas det med stooooooooooor takk!! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Download MSN Messenger 6 (beta) da funker det å sende filer + webcam og lyd. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har akkurat samme router som deg (3Com Office connect), og opplever ingen slike problemer du forteller om her. Jeg bruker dog ingen PPPoE som du gjør... ikke sikker på om det kan ha noe å si.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Denne trenger jeg hjelp til....J Noen med forslag her, så mottas det med stooooooooooor takk!! Har du lastet ned nyeste firmware til denne? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Skal være sagt at jeg har oppdatert min router med den siste firmwaren. http://www.3com.com/products/en_US/result....sc&sku=3C857-US Lenke til kommentar
Pep Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Jupp, har oppgradert med nyeste firmware. Nytter ikke, fungerer til noen, men som nevnt over, ikke til andre som har ruter, men kobler en av oss ut rutern så funker det.. Har også fått noe info på at MSN (5.0 så det er avklart) benytter port 80 av en eller annen grunn..vet ikke om det kan ha noe å si.. Men nå har jeg også fått lasta ned MSN 6.0 Beta, så da får vi teste litt.. Det er hvertfall veldig snodig dette her.... Lenke til kommentar
Pep Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Da er MSN 6 Beta testet. Og det funker!!!!Selv uten porter!! Endelig! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Da er MSN 6 Beta testet. Og det funker!!!!Selv uten porter!!Endelig! Hva var det jeg sa :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå