Bartin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MSN har en tendens til å virkelig henge seg opp. Enten det er når et webkamera godtas eller ved bare vanlig skriving. Noen andre som opplever problemer med lignende? Og har evt. en løsning til meg? Hardware skal ligge på profilen min. -mms Lenke til kommentar
Reow Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MSN har en tendens til å virkelig henge seg opp. Enten det er når et webkamera godtas eller ved bare vanlig skriving. Noen andre som opplever problemer med lignende?Og har evt. en løsning til meg? Hardware skal ligge på profilen min. -mms prøv å lukk msn, høyreklikk og trykk feilsøk kompatibelhet ( troubleshooter ) og velg feilsøkingsprogram, så velger du den øverste som kommer der og velger windows vista. Det var en del bugs i MSN for meg før, men så gjorde jeg det og nå funker det fett Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Har gjort det du sa, så jeg får se utover dagen hvordan det funker Takker for tipset! EDIT: funket ikke.. I tillegg for den vanlige menyen når jeg har festet msn til oppgavelinja. Den du ser ant. epost osv. Endret 22. november 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Reow Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Har gjort det du sa, så jeg får se utover dagen hvordan det funker Takker for tipset! EDIT: funket ikke.. I tillegg for den vanlige menyen når jeg har festet msn til oppgavelinja. Den du ser ant. epost osv. hmm da vet jeg ikke. Endret 22. november 2009 av Reow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå