Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veit ikke hva jeg skal gjøre,alt virker så håpløst.


Gjest Guest_guest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_guest_*

Hei jeg er en gutt på 22

Jeg ønsker meg ei dame,men uten hell har prøvd mye på nette blant annet sukker.

Men ikke noe hell,er mange jenter som hadde passa til meg der.

Men det virker ikke som noen gidder og gi meg en sjanse,sånn at jeg kan vise hvem jeg er,har dysleksi så er ikke flink til og skrive.

Syns det er urettferdig alt sammmen

Samme med ei jente i klassa mi,som jeg hadde god kontakt med i starten på skole året.

Som ikke gidder snakke med meg mer for,jeg er ikke poppulær nok i klassa.

Syns alt virker så utrettferdig,selvtillten er på bånn når det gjelder jenter.

Veit ikke hva skal gjøre,føles ut som jeg har kommet opp i et høl for jeg ikke kommer opp.

Hadde vært fint med råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en jente som har dysleksi også. Hun er en som prøver seg på absolutt alle virker det som. Hun prøvde seg på meg en dag, men jeg holder på med en annen, så jeg ble litt irritert når hun plutselig skulle henge seg over meg.

 

Men egentlig er hun jo en helt normal og grei jente, har ikke noe imot henne liksom.

 

Uansett over til spørsmålet ditt, du må prøve videre på nettet. For eksempel kan du ta den ene testen på match.com visst du ikke allerede har gjort det. kanskje du kan møte den rette der. Ellers er det bare for deg å dra ut på byen eller noe slikt, masse av jenter der vet du. Prøv å få øyenkontakt med de, prøv og vær morsom og tullete, og de vil snart henge seg rundt deg ;) Du kan ikke gi opp på kjærligheten vet du, den varer evig.

 

Kom igjen du kan klare det, vi heier på deg :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest En som kjenner seg igjen.

Ok, kopierer bare svaret mitt fra en annen tråd jeg. Det virker treffende her også.

 

 

Jeg kjenner meg smått igjen og kan si hva som hjalp meg.

 

Du sier du er i god form, flott, da er mye av jobben på å være fornøyd med sin egen kropp gjort iallefall. Det er viktig at du er fornøyd med ditt ytre. Vær velstellt og ha god hygiene. Fortsett med trening, men pass på at det ikke tar for mye av fritiden din. Jeg ble helt obsessed med trening en periode og det var alt jeg gjorde og tenkte på, det var ikke bra.

 

Kom i kontakt med jenter! Samme om det er kjæreste eller større sosial sirkel du er ute etter. Jenter er alfa-omega. Og det er ikke så vanskelig. Men litt innsatts må du regne med å vise. Først tenker vi; hvor er det jenter? Spinning, yoga, kjøpesentre osv. Tenk på ting jenter liker å gjøre og prøv å bli en del av det. Det letteste her er mote, bli interessert i mote og du vil kunne ha ett samtaleemne med nesten alle jenter. Alle jenter har en formening om mote, så her er det viktig at du har god innsikt. Les om mote rett og slett, studer det, studer historien, designere, industrien generellt. Jeg fant faktisk dette så interessant at jeg nå studerer mote i New York, men du trenger selvsagt ikke å dra det så langt, bare få en viss innsikt i emnet.

 

FÅ EN SÆREGEN OG FIN STIL, dette kan ikke presiseres nok. Klæ deg bra, i klær som sitter bra og som fremhever fysikken din(ikke for mye, ingen liker bole-stilen, ikke vis åpenlyst at alt du bryr deg om er trening, INGENTING VELDIG TETTSITTENDE) Les moteblader, VOGUE for men, GQ eller ESQUIRE er de beste. Kle deg etter hvilken sosial status du vil ha. Vil du fremstå som velstående; invister litt penger i klær, spar opp og kjøp deg litt dyre, fine klær. Ingenting gir høyere sosialstatus enn fine klær, du vil få respekt fra folk før du i det hele tatt åpner munnen. Men, ikke prøv å vis at du har mye penger, ingen prangende logoer. Jenter legger merke til hva det er uansett.

Ikke vær redd for å "provosere" med stilen din. Knallsterke farger, rare accesories, du vil finne mange eksempler på dette i motebladene. Se på reklmane til merkene, de viser gjerne litt "provoserende" sammensettninger av antrekk.

 

Etter at du har fått deg en særegen stil så kan du begynne å lese videre på PUA. Hvis du har gjort som jeg anbefalte og kjøpt deg inn en del fine designer plagg så burde du allerede nå ha begynt å få litt lekne blikk fra jenter og gjerne til og med kommet i kontakt med ei. Les PUA for å lære deg hvordan du skal opptre sosialt. Vær hyggelig, men ikke underlegen. Hvis at du har selvtillit, eller iallefall gå med strak rygg så vil klærene ta seg av selvtilliten

 

Jeg lekte lenge rundt med PUA med varierende hell, men det var en veldig morsom og lærerik erfaring. Gå ut på byen alene om du må. Kom i kontakt med folk, bruk direkte eksempler fra boken om du må, men prøv å finn på egne ting. Etter flere måneder med prøving og feiling i dette var jeg egentlig ganske fornøyd med meg selv. Jeg hadde god fysikk, bra stil og stor sosial sirkel. Så traff jeg plutselig ei som var helt perfekt. Hun jobbet på 7-eleven og jeg så hun ga meg ett hyggelig blikk. Jeg gikk bort og startet en samtale og fikk avtalt å ta en kopp kaffe dagen etterpå. Det var noe helt spesiellt med henne. Hele situasjonen føltes litt ut som en film. Og jeg fikk følelser du ikke tror på før du opplever det. Vi er sammen den dag i dag og jeg kunne aldri tenke meg å leve uten henne. Men med det sagt så hadde jeg nok kommet meg raskt tilbake på markedet om det ikke skulle fungere i fremtiden. Ikke mist din sosiale sirkel bare fordi du får dame.

 

Om du har muligheten, flytt til en litt stor by, oslo, stavanger, bergen eller trondheim i norge. Eller til en storby i utlandet om du har muligheten. Jeg bor nå i New York. Reiste bort alene, å ante virkelig ikke hva jeg skulle forvente. Men en ting er sikkert, folk her borte er MYE mer sosiale enn nordmenn. Det skal godt gjøres å ikke komme i kontakt med noen. Folk går ut å finner på ting hele tiden, det er alltid noe å gjøre, og folk vil alltid gjøre det sammen med noen. Nå var jo jeg så smart at jeg ble forelsket rett før jeg reiste bort så jeg har for tiden ett avstandsforhold. Men jeg er meget sosial uansett, og går ut og fester og danser. En ting du virkelig vil legge merke til er hvor mye oppmerksomhet du får fra jenter når du først har dame. Det er akkurat som om de ser deg som noe litt uoppnåelig som de virkelig vil prøve å få.

 

Og det absolutt kjekkeste med å bo i en så stor mye er hvor lett det er å oppnå høy sosial status. Her er folk i mye større grad opptatt av mote, og hvis du har en særegen velstående stil så kan du virkelig være nøyaktig hvem du vil her borte. Men du trenger ikke mye penger, du må bare komme i kontakt med de rette folkene. Igjen må stil presiseres, jeg aner ikke hvor mange ganger måten jeg har kledd meg på har fått meg i kontakt med de rette folkene.

 

Uff, det var ett langt referat, sikkert fordi jeg har røyket marijuana og føler meg ganske dyp for øyeblikket. Det kan foressten også anbefales å prøve. Ikke minst pga. det sosiale aspektet bak det. Det SKAL deles. For all del ikke end opp med å sitte inne å røyke alene. Begrens det til hyggelige sosiale stunder, kosekvelder med dama eller for å bli kvitt en hodepine Men for all del, ikke misbruk det, det er ett narkotikum, og kan selvsagt misbrukes. Bruk med måte og for det sosiale aspektet ved det.

 

La oss ta en liten oppsummering:

1. Fortsett med trening, men pass på at det ikke tar opp all fritiden din.

2. Kom i kontakt med jenter, bli interessert i mote for å få en felles interesse.

3. FÅ EN SÆREGEN STIL.

4. Les videre på PUA.

5. Oppfør deg slik du vil at andre skal oppfatte deg, vil du ha høy sosial status, kle deg dyrt og få gjerne en interesse som oppfattes som litt sært, men samtidig rikt. F.eks. golf, kunst, high end fashion osv.

Lenke til kommentar
Gjest En som kjenner seg igjen.

Oi, så nå at svaret mitt var litt spesifikt til forige tråd, så jeg poster det på ny, med litt modifiseringer tilpasset din situasjon:

 

 

Jeg kjenner meg smått igjen og kan si hva som hjalp meg.

 

Kom i form, det fysiske har gjerne ikke så mye å si i det store bildet, men for selvtilliten er det gyldent. Begynn å tren, flere ganger i uken. Gå på diett om du er ett par kilo for tung. Ja det er kjipt med diett, men det er vel verdt det til slutt. Det er viktig at du er fornøyd med ditt ytre. Vær velstellt og ha god hygiene. Fortsett med trening, men pass på at det ikke tar for mye av fritiden din. Jeg ble helt obsessed med trening en periode og det var alt jeg gjorde og tenkte på, det var ikke bra.

 

Kom i kontakt med jenter! Samme om det er kjæreste eller større sosial sirkel du er ute etter. Jenter er alfa-omega. Og det er ikke så vanskelig. Men litt innsatts må du regne med å vise. Først tenker vi; hvor er det jenter? Spinning, yoga, kjøpesentre osv. Tenk på ting jenter liker å gjøre og prøv å bli en del av det. Det letteste her er mote, bli interessert i mote og du vil kunne ha ett samtaleemne med nesten alle jenter. Alle jenter har en formening om mote, så her er det viktig at du har god innsikt. Les om mote rett og slett, studer det, studer historien, designere, industrien generellt. Jeg fant faktisk dette så interessant at jeg nå studerer mote i New York, men du trenger selvsagt ikke å dra det så langt, bare få en viss innsikt i emnet.

 

FÅ EN SÆREGEN OG FIN STIL, dette kan ikke presiseres nok. Klæ deg bra, i klær som sitter bra og som fremhever fysikken din(ikke for mye, ingen liker bole-stilen, ikke vis åpenlyst at alt du bryr deg om er trening, INGENTING VELDIG TETTSITTENDE) Les moteblader, VOGUE for men, GQ eller ESQUIRE er de beste. Kle deg etter hvilken sosial status du vil ha. Vil du fremstå som velstående; invister litt penger i klær, spar opp og kjøp deg litt dyre, fine klær. Ingenting gir høyere sosialstatus enn fine klær, du vil få respekt fra folk før du i det hele tatt åpner munnen. Men, ikke prøv å vis at du har mye penger, ingen prangende logoer. Jenter legger merke til hva det er uansett.

Ikke vær redd for å "provosere" med stilen din. Knallsterke farger, rare accesories, du vil finne mange eksempler på dette i motebladene. Se på reklmane til merkene, de viser gjerne litt "provoserende" sammensettninger av antrekk.

 

Etter at du har fått deg en særegen stil så kan du begynne å lese på The Mystery Method(nå går jeg veldig lite inn på det her, men les deg opp i det, og prøv å finne ut mest mulig om miljøet) Hvis du har gjort som jeg anbefalte og kjøpt deg inn en del fine designer plagg så burde du allerede nå ha begynt å få litt lekne blikk fra jenter og gjerne til og med kommet i kontakt med ei. Les the Mystery Method for å lære deg hvordan du skal opptre sosialt. Vær hyggelig, men ikke underlegen. Hvis at du har selvtillit, eller iallefall gå med strak rygg så vil klærene ta seg av selvtilliten

 

Jeg lekte lenge rundt med The Mystery Method og lignende med varierende hell, men det var en veldig morsom og lærerik erfaring. Gå ut på byen alene om du må. Kom i kontakt med folk, bruk direkte eksempler fra boken om du må, men prøv å finn på egne ting. Etter flere måneder med prøving og feiling i dette var jeg egentlig ganske fornøyd med meg selv. Jeg hadde god fysikk, bra stil og stor sosial sirkel. Så traff jeg plutselig ei som var helt perfekt. Hun jobbet på 7-eleven og jeg så hun ga meg ett hyggelig blikk. Jeg gikk bort og startet en samtale og fikk avtalt å ta en kopp kaffe dagen etterpå. Det var noe helt spesiellt med henne. Hele situasjonen føltes litt ut som en film. Og jeg fikk følelser du ikke tror på før du opplever det. Vi er sammen den dag i dag og jeg kunne aldri tenke meg å leve uten henne. Men med det sagt så hadde jeg nok kommet meg raskt tilbake på markedet om det ikke skulle fungere i fremtiden. Ikke mist din sosiale sirkel bare fordi du får dame.

 

Om du har muligheten, flytt til en litt stor by, oslo, stavanger, bergen eller trondheim i norge. Eller til en storby i utlandet om du har muligheten. Jeg bor nå i New York. Reiste bort alene, å ante virkelig ikke hva jeg skulle forvente. Men en ting er sikkert, folk her borte er MYE mer sosiale enn nordmenn. Det skal godt gjøres å ikke komme i kontakt med noen. Folk går ut å finner på ting hele tiden, det er alltid noe å gjøre, og folk vil alltid gjøre det sammen med noen. Nå var jo jeg så smart at jeg ble forelsket rett før jeg reiste bort så jeg har for tiden ett avstandsforhold. Men jeg er meget sosial uansett, og går ut og fester og danser. En ting du virkelig vil legge merke til er hvor mye oppmerksomhet du får fra jenter når du først har dame. Det er akkurat som om de ser deg som noe litt uoppnåelig som de virkelig vil prøve å få.

 

Og det absolutt kjekkeste med å bo i en så stor mye er hvor lett det er å oppnå høy sosial status. Her er folk i mye større grad opptatt av mote, og hvis du har en særegen velstående stil så kan du virkelig være nøyaktig hvem du vil her borte. Men du trenger ikke mye penger, du må bare komme i kontakt med de rette folkene. Igjen må stil presiseres, jeg aner ikke hvor mange ganger måten jeg har kledd meg på har fått meg i kontakt med de rette folkene.

 

Uff, det var ett langt referat, sikkert fordi jeg har røyket marijuana og føler meg ganske dyp for øyeblikket. Det kan foressten også anbefales å prøve. Ikke minst pga. det sosiale aspektet bak det. Det SKAL deles. For all del ikke end opp med å sitte inne å røyke alene. Begrens det til hyggelige sosiale stunder, kosekvelder med dama eller for å bli kvitt en hodepine Men for all del, ikke misbruk det, det er ett narkotikum, og kan selvsagt misbrukes. Bruk med måte og for det sosiale aspektet ved det.

 

La oss ta en liten oppsummering:

1. Fortsett med trening, men pass på at det ikke tar opp all fritiden din.

2. Kom i kontakt med jenter, bli interessert i mote for å få en felles interesse.

3. FÅ EN SÆREGEN STIL.

4. Les videre på PUA.

5. Oppfør deg slik du vil at andre skal oppfatte deg, vil du ha høy sosial status, kle deg dyrt og få gjerne en interesse som oppfattes som litt sært, men samtidig rikt. F.eks. golf, kunst, high end fashion osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...