Kubin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Mektig imponerende : Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det der var temmelig imponerende ja. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du ser sjimpansen får belønning, det gjør ikke mennesket Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det kan grisen min også Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Har sett denne videoen før. Imponerende gjort av sjimpansene dette. Hvis noen ønsker å prøve den enkleste av testene, kan det gjøres HER. Sjimpansene har nok uten tvil en bedre korttidshukommelse enn oss, men likevel er det slett ikke umulig å slå sjimpansen. Uten juks selvfølgelig. Endret 24. november 2009 av Splitter Lenke til kommentar
kottila Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har sett denne videoen før. Imponerende gjort av sjimpansene dette. Hvis noen ønsker å prøve den enkleste av testene, kan det gjøres HER. Sjimpansene har nok uten tvil en bedre korttidshukommelse enn oss, men likevel er det slett ikke umulig å slå sjimpansen. Uten juks selvfølgelig. Klarer 8-9 hver gang, så var ikke så imponerende av denne apen Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Beste resultat var 5 og laveste null, stortsett rundt 2 rette. Problemet var ikke å huske tallene, men å rekke å oppfatte dem. Fokuset ble for snevert, og jeg klarte stortsett ikke å oppfatte mer enn to eller tre tall. Men men, får heller leve med at dette ikke er en av mine beste sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå