Minni_83 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 hei eg har slite med beina mine spesilet den høgre, eg kan ikkje stå for lenge og så får eg vondt i den når eg sitte i ro av og til, har hatt det i 1 år, legen fant ikkje ut hjva det kan være, har tatt røngten men det viste ingeting, men eg ska ta MR den 27.november. noen spm vet hva det kan være, det er i anklene? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Har du forstua ankelen din veldig kraftig en gang? Det skjedde med ene tommelen og den blir veldig øm om e forstuer den bare litt. Tror det er noe uggent i senene ens i.o.m at det ikke er synlig for hverken lege eller røntgen, men jeg er fortsatt ingen doktor! Endret 21. november 2009 av Mithos Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 nei, eg har ikkje forstua den men vrikka den 2 ganger, en gang når eg var liten og en gang eg var på håndball cup, men det er vondt selv om eg har den bare i rod av og til og når eg sitte, og ganske ofte når eg står for lenge Lenke til kommentar
svenka Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Da er det muligens enten en idrettskade eller sene-betennelse i ankelen, men uansett vil MR'en sikkert finne ut av det. Eller så kan du høre med apoteket Endret 21. november 2009 av Mithos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå