Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

redd for at noe skal lekke ut etter nettsex!

Gjest Guest_jente19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente19_*

Har det skjedd ofte at nettsex samtaler lekker ut på nettet? jeg har aldri hatt det før, men hadde det nå denne ene gangen, ble jo sjamert i senk...... (av en gutt på nettet.... hallo....) nå er jeg kjempe redd for at noe skal lekke ut, er det sannsynelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det skjedd ofte at nettsex samtaler lekker ut på nettet? jeg har aldri hatt det før, men hadde det nå denne ene gangen, ble jo sjamert i senk...... (av en gutt på nettet.... hallo....) nå er jeg kjempe redd for at noe skal lekke ut, er det sannsynelig?

Sannsynlig er det nok ikke men mulig? absolutt! Den største sjansen er vel hvis den andre personen tok opp samtalen og laster den opp eller gir den til vennene sine som skryt.

Edit: Håper for din del at kamera ikke ble tatt i bruk... :p

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Finnes program som tar opp hele streamen også, altså ikke bare skjermbildet, ehehehe... :ph34r:

Men, om gutten var med på notene, og sier sjenerende ting selv også, så er det vel ikke så sannsynlig.

Fortell litt mer i detalj er du snill. :p

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente19_*
Finnes program som tar opp hele streamen også, altså ikke bare skjermbildet, ehehehe... :ph34r:

Men, om gutten var med på notene, og sier sjenerende ting selv også, så er det vel ikke så sannsynlig.

Fortell litt mer i detalj er du snill. :p

men vi snakket ikke sånn "live" bare i tekt! men det er jo grovt nok syntes jeg da:P Han var mest frampå.... kanskje flaut for han også?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...