lobfredd Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hva er det som er Raskest til under 3000 kr? 2 SSD i raid 0? Jeg er på jakt etter den raskeste løsningen til og ha OS'et på. Hva burde jeg gå for? 2 SSD'er i Raid 0? Har hørt mye skryt om Intel X25-M 80 GB SSD Gen 2. Hva tror du boot time på W7 blir med min PC (se signatur) med 2 av Intel X25-M 80 GB SSD Gen 2. i raid 0? Endret 21. november 2009 av lobfredd Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 med raid0 blir nok oppstartstiden ganske lik siden raidkontrolleren sin oppstart tar de sekundene du sparer inn. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ser at Vertex er mye dyrere per GB i forhold til Intel sin, Er Vertex bedre? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ser at Vertex er mye dyrere per GB i forhold til Intel sin, Er Vertex bedre? Vertex er helt kurant men den er ikke bedre enn Intel, på langt nær. At prisen er høy har ikke noe med ytelse å gjøre i dette tilfellet, de er rett og slett priset for høyt. Det er vanskelig å estimere boot tid men 10-20 sekunder er ikke urimelig hvis du bruker W7 i kombinasjon med en god SSD. Du trenger ikke raid for å få god hastighet. Jeg anbefaler å kjøpe en 160GB Intel X25-M G2, den koster rundt 3500,- for tiden. (80GB gjør også nytten, det kommer bare an på hvor mye plass du trenger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå